با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
مدیریت دانش
تحلیل نقش فن‌بازارها در روند تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

محسن اعظمی

دوره 5، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 33-44

https://doi.org/10.30473/mrs.2019.47144.1391

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش فن بازار در تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان از طریق شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی در بستر فن بازار است. روش‌شناسی: روش پژوهش آمیخته بوده و از کسب نظر خبرگان حوزة فناوری برای دست‌یابی به ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر تجاری‌سازی در بستر فن بازار استفاده شده است. یافته ­ها: نتایج حاصل از ...  بیشتر