با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
تجاری سازی دانش
شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها

محسن اعظمی

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25) ، خرداد 1399، ، صفحه 59-68

https://doi.org/10.30473/mrs.2021.57356.1454

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اثرات بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت‌های نمایه شده در پورتال مرکز توسعه تجارت الکترونیکی استان کرمانشاه است.  روش‌شناسی پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی، با روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش عبارت از کلیه مدیران شرکت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک که در سایت ...  بیشتر

مدیریت دانش
تحلیل نقش فن‌بازارها در روند تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

محسن اعظمی

دوره 5، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 33-44

https://doi.org/10.30473/mrs.2019.47144.1391

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش فن بازار در تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان از طریق شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی در بستر فن بازار است. روش‌شناسی: روش پژوهش آمیخته بوده و از کسب نظر خبرگان حوزة فناوری برای دست‌یابی به ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر تجاری‌سازی در بستر فن بازار استفاده شده است. یافته ­ها: نتایج حاصل از ...  بیشتر

مدیریت دانش
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات

مجید شمسی؛ تورج صادقی

دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 21-35

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش انجام مرور جامعی بر مطالعات انجام شده در زمینه تجاری­سازی محصولات دانش­بنیان در ایران، در جهت شناسایی و سپس رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر فرآیند تجاری­سازی محصولات دانش­بنیان با رویکرد صادرات می­باشد. روش­شناسی: پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی است که به روش پیمایشی توصیفی انجام شده است. جامعه آماری ...  بیشتر