با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
بررسی رابطه سواد اطلاعاتی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

طاهره روشنی

دوره 7، شماره 3 (پیاپی 27) ، آذر 1399، ، صفحه 49-58

https://doi.org/10.30473/mrs.2021.55085.1438

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر بررسی رابطه سواد اطلاعاتی والدین با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پرداخته است.روش­شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی است که به شیوه توصیفی-همبستگی به بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی والدین و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش را دانش‌­آموزان پایه ششم ابتدایی شهر ایلام تشکیل ...  بیشتر