با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
تجاری سازی دانش
شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها

محسن اعظمی

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25) ، خرداد 1399، ، صفحه 59-68

https://doi.org/10.30473/mrs.2021.57356.1454

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اثرات بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت‌های نمایه شده در پورتال مرکز توسعه تجارت الکترونیکی استان کرمانشاه است.  روش‌شناسی پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی، با روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش عبارت از کلیه مدیران شرکت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک که در سایت ...  بیشتر