بصیریان جهرمی، رضا (1387). امکان سنجی اجرایی شدن اصول بازاریابی در کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاههای دولتی شهر تهران از دید سرپرستان این کتابخانهها. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران. ##تفرشی، شکوه، صدیق، مرضیه (1392). مقایسه به کارگیری شیوهی آمیخته بازاریابی 4 پی در کتابخانههای عمومی نهادی و مشارکتی استان قم. فصلنامه دانششناسی، 6 (22):1 – 18. ##سالاری، ملیحه السادات (1392). به مطالعه میزان استفاده کتابخانههای عمومی شهرستان یزد از اصول بازاریابی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور مشهد. ##شاپوری، سودابه (1386). مطالعة رابطة میان به کارگیری شیوههای بازاریابی و استفاده از کتابخانههای عمومی کشور و ارائة راهکارهای مناسب. پایان نامة دکتری. دانشگاه آزاد واحدعلوم و تحقیقات تهران. ## شعبانی، احمد؛ عمادی، نوشین، محمدی استانی، مرتضی، سلیمانی، ناهید (1392). بررسی وضعیت فرآیند بازاریابی در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل 7 پی. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 47 (4)،: 415 – 430. ##علیزاده، حمید (1385). بررسی کاربرد اصول بازاریابی محصولات و خدمات کتابخانهها. کتابداری و اطلاعرسانی، 4 (9):109 – 126. ##فرخاری، فاطمه (1392). کاربرد آمیختههای بازاریابی در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی زابل. مدیریت اطلاعات سلامت، 10 (6): 819 - 829. ##کاتلر، فیلیپ (1385). مدیریت بازاریابی: تجزیه و تحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل، ترجمه بهمن فروزنده. اصفهان: آموخته.##عربلو، حمید؛ نوروزی، یعقوب (1389). بررسی کاربرد اصول بازاریابی در ارائه خدمات اطلاعاتی در کتابخانههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 44 (52): 93 – 111. ##هتن، آنجلا (1387). راهنمای جامع برنامهریزی بازاریابی، ترجمه مسعود کرمی. تهران: انتشارات رسا.##
ACRL. & Reynolds. (2003). Strategic marketing for academic and research libraries: participant manual.
ACRL, 3M Library Systems, available at:http://www.ala.org/ala/mgrps/divs/acrl/issues/marketing/ParticipantManual. pdf (accessed 14 November 2014 ). ##Alipour–Hafezi, M. , Ashrafi-Rizi, H. , Kazempour, Z. , Shahbazi, M. (2013). Using 4P Marketing Model in Academic Libraries: An Experience.
International Journal of Information Science and Management, 3 (2): 45 – 58. ##Anafo, P. (2014). Marketing Strategies for Information Services: a Case Study of the Institute of Chartered Accountants (Ghana) Library and Information Services.
Library Philosophy and Practice, available at:
http: //digitalcommons. unl. edu/cgi/viewcontent. cgi?article=2498&context=libphilprac. (Accessed 15 November 2014 ). ##Biggs, H. F. , Calvert, P. (2013).
Marketing to teens: a study of two New Zealand public libraries. Library Management, 34 (8/9): 705 – 719.##Garoufallou, E., Siatri, R., Zafeiriou, G., Balampanidou, E. (2013). Marketing applications in Greek academic library services.
Library management, 34 (8/9): 632 - 649. ##Hood, D. & Henderson, K. (2005
). Branding in the United Kingdom Public Library Service.
New Library World, 106 (1/2): 16 – 28##Kaur, A. , Rani, S. (2008).
Marketing of information services and products in university libraries of Punjab and Chandigarh (India). Library Management, 29 (6/7): 515 – 537. ##McClelland, T. (2014).
What Exactly Do You Do Here? Marketing-Related Jobs in Public and Academic Libraries. Journal of Library Administration, 54 (5): 347-367. ##Patil, S. K. , Pradhan, Pranita (2014).
Library promotion practices and marketing of Library services: A role of Library professionals. Social and Behavioral Sciences, 133: 249 – 254. ##Yupeng, Sun (2014).
An Exploration of University Library Marketing. Cross-Cultural Communication, 10 (5): 169 -172.