حسنزاده، محمد (1383). "تعامل حرفه کتابداری و اطلاعرسانی با فرایند جهانی شدن". کتابداری و اطلاعرسانی. 7 (2): 49-79.
فتاحی، رحمت الله (1381). از اطلاعات به دانش: رویکردی نو به کارکرد کتابخانه در عصر فناوریهای نوین، همایش انجمن کتابداری و اطلاعرسانی. ایران، تهران، انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
کولن، رونا (1384). سنجش عملکرد: رئوس کلی و زمینهها، (ترجمه علی مزینانی) چاپ شده در گزیده مقالات ایفلا 2003 (برلین 9-1 اوت 2003). تهران: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
میرغفوری، حیبالله (1385). لایب کوال ابزاری برای سنجش کیفیت خدمات کتابخانه، فصلنامه کتاب. 18 (2):161-168.
معظم، احمد (1390). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی شهرستان رامسر و تنکابن با استفاده از ابزار لایب کوآل. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تنکابن.
هاشمیان، محمدرضا؛ آل مختار، محمدجواد؛ حسنزاده، اکبر (1390). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشکدهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از مدل تحلیل شکاف لایب کوآل، ماهنامه مدیریت اطلاعات سلامت. 1391، 3: 440-444.
مردانی، امیرحسین؛ شریف مقدم، هادی (1390). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدگاه کاربران و کتابداران با بهره گیری از مقیاس لایب کوآل، مدیریت سلامت، 1391، 15: 47-58.
مرادیان تمجید، مهدی؛ غفاری، سعید؛ زارعی، عاطفه (1391). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف، فصلنامه نظامها و خدمات اطلاعاتی. 1392، 2: 1-16.
کاظم پور، زهرا (1385). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاههای فنی و مهندسی دولتی شهر تهران با استفاده از مدل لیب کوآل. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی. دانشگاه تهران.
اشرفیریزی، حسن (1387) ارزیابی کیفیت خدمات در کتابخانههای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دیدگاه کاربران بر اساس مدل لایب کوآل، مجله کتابداری. 42، ش. 48
Adam, Tom (2004). University of westen Ontario, share fair: ALA Annual conference summer 2005. Retrieved January, 14, 2011 from, www. libqual. org
Godwin, Peter (2005). London South Band University, share fair: ALA annual conference summer 2005. Retrieved January, 14, 20111 from,
www. libqual. org. Moon, A. (2007). ''Libual +TM at Rhodes Universitylibrary''.
Performance Measurement and Metrics. 8 (2): 72-87.
Empey,Heater and Murphy,Joann (2003). University of northernBritish Columbia Geoffrey R, Weller library: Analysis of Participation in the libqualsurvey 2003. Retrieved January , 14 ,2011 from , http// library. unbc. ca/ libqual. nahusis. htm
Hitchingham, Eileen E. ;Kenney, Donald (2002). Extractingmeaningful measures of user satisfaction from LibQUAL+TMfor the University Libraries at Virginia Tech. Performance Measurement and Metrics, 3 (2): 48-58.
Dole, Wanda (2002). LibQual+ (TM) and the small Academic Library. Performance Measurement and Metric, 3 (2): 85-95