روحالله (1387). ارزیابی عملکرد مدیران سازمان امور مالیاتی کشور با استفاده از رویکرد بازخورد 360 درجه. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (منابع انسانی)، دانشگاه پیام نور شیراز.
فرجپهلو، عبدالحسین؛ نوشینفرد، فاطمه؛ حسنزاده، مریم (1391). ارزیابی عملکرد کتابداران به روش 360 درجه: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان گیلان. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای
عمومی. (18)4، 426 -407.
علیزاده جدیدی، مرضیه و قاضیزاده، سید یوسف. (1390). بررسی سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانههای عمومی استان مازندران و تأثیر آن بر بروندادهای علمی آنان. ماهنامه ارتباط علمی، 19 (1)، 41-49.
گودرزی، ناصر (1382). ارزشیابی عملکرد کارکنان. تهران: آن، آن , مرکز برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی.
Basu, T. (2015). Integrating 360-degree feedback in to performance appraisal tool and development process. IOSR Journal of Business and Management, 17)(1), 50-61.
Brutus, S., London, M. & Martineau, J. (1999). The impact of 360-degree feedback on planning for career development. Journal of Management Development, 18(8), 676-693.
Fisher, B. A. (2004). Listen to what’s really going on. Supervision, 9-11.
Sajjad, Hossain. 360 Degree Feedback as a Technique of Performance Appraisal: Does it Really Work?. Asian Business Review, 6(1).
Testa, M. R. (2002). A Model for organization based 360-degree leadership assessment. leadership and organizational development journal, 23 (4), 260-268.