احمدپور داریانی، محمود (1386). کارآفرینی، تعاریف، نظریات، الگوها. تهران: انتشارات شرکت پردیس.
احمدی، ابراهیم؛ کراهی مقدم، سیروس و رحیمی، فرجالله (1391). تأثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه علوم و تحقیقات، واحد خوزستان.
افرازه، عباس (1384). مدیریت دانش: مفاهیم، الگوها،
اندازهگیری و پیادهسازی. تهران: افرازه.
دلیرپور، مصطفی و یعقوبی، سعید )1392(. ارائه مدلی برای بررسی تأثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و نوآوری (مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا)، دهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع.
رحمانی، زینالعابدین و رضایی، ملیحه (1393). بررسی رابطة بین اثربخشی استفاده از فرایند مدیریت دانش با کارآفرینی. سازمانی در بخش خدمات عمومی. سومین همایش ملی مدیریت کارآفرینی، پیام نور خوانسار، 230-211.
زعفریان، رضا؛ اسماعیلزاده، مونا و شاهی، نساء (1388). ارائه الگوی پیادهسازی مدیریت دانش در کسبوکارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت نفت ایرانزمین). فصلنامه علمی پژوهشی توسعة کارآفرینی، 1(2)، 75-102.
شعبانی، احمد؛ استانی، مرتضی محمدی و فروگذار، حامد (1391). بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک TOPSIS(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی شیراز). مدیریت اطلاعات سلامت، 9(3)، 326-318.
کاظمی، مصطفی؛ افتخار آفاق ارجمندینژاد (1389). بررسی کارآفرینی درونسازمانی با استفاده از مدل استیونسون. اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی، شیراز.
محمدی فاتح، اصغر؛ امیری، ایوب؛ شرفینژاد، نورالدین و نظری، مرتضی (1393). شناسایی موانع پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه افسری امام علی(ع) یک پژوهش آمیخته اکتشافی متوالی. فصلنامه مدیریت نظامی، 14، 142-114.
ملکی، مجید و لطفی، احمد (1395). ارزیابی سطح مدیریت دانش دانشگاه افسری امام علی(ع). فصلنامه مدیریت نظامی، 16(1).
محمدی مقدم، یوسف؛ محبی، علی؛ محمدی مقدم ، یحیی و (1392). الگوی بهکارگیری قابلیتهای مدیریت دانش در دانشآفرینی و نوآوریهای. فصلنامه آموزش در علوم انتظامی، 1(1)، 1- 23
مقیمی، سید محمد (1384). کارآفرینی در سازمانهای دولتی. تهران. انتشارات فراندیش.
میرفخرالدینی، سیدحیدر؛ حاتمینسب، سیدحسن؛ طالعیفر، رضا؛ کنجکا و منفرد، امیررضا (1389). مدیریت دانش نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 2(9)، 103-118.
منوریان، عباس؛ شعبانی، اسماعیل و احمدی، حیدر (1393). کسب شایستگیهای محوری در شرکت ایرانخودرو از طریق اجزای مدیریت دانش: بررسی نقش میانجی فرایندهای مدیریت دانش. نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، 6،(4)، 701-720.
Aktan, B. & Bulut, C. (2008). Financial performance impacts of corporate entrepreneurship in emerging markets: A case of Turkey. European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences, 12(8), 1530-2275.
Arvin, M., Akbari, M. & Moghimnejad, M. (2014). The study of various models of knowledge management. Kuwait Chapter of the Arabian Journal of Business and Management Review, 3(9), 347.
Beckman, T. J. (1999). The current state of knowledge management. Knowledge management handbook, 1(5), 1-1.
Boyett, I. (1996). The public sector entrepreneur-a definition. International Journal of Public Sector Management, 9(2), 36-51.
Carton, R., Hofer, C. & Meeks, M. (2000). The entrepreneur and entrepreneurship: Operational definitions of their role in society. Wirtschafts Politishe Blatter, 21(1), 46-53.
López-Nicolás, C. & Merono-Cerdán, Á. L. (2011). Strategic knowledge management, innovation and performance. International journal of information management, 31(6), 502-509.
Davenport, T. H. & Probst, G.J. (2002). Knowledge management case book: Siemens best practices: John Wiley & Sons, Inc.
Davenport, T.H., & Prusak, L. (1998). Working knowledge: How organizations manage what they know: Harvard Business Press.
Fry, F.L. (1993). Entrepreneurship: A planning approach: West Group.
Ginsburg, M., & Kambil, A. (1999). Annotate: A web-based knowledge management support system for document collections. Paper presented at the Systems Sciences, 1999. HICSS-32. Proceedings of the 32nd Annual Hawaii International Conference on.
Hadizadeh, J., & Bararnia, Z. (2014). Knowledge management as a novel approach in the potential promotion of human entrepreneurs. Kuwait Chapter of the Arabian Journal of Business and Management Review, 3(10A), 12.
Hicks, B.J., Culley, S. J., Allen, R. & Mullineux, G. (2002). A framework for the requirements of capturing, storing and reusing information and knowledge in engineering design. International journal of information management, 22(4), 263-280.
Hornsby, J. S., Naffziger, D. W., Kuratko, D. F., & Montagno, R. V. (1993). An interactive model of the corporate entrepreneurship process. Entrepreneurship: Theory and practice, 17(2), 29-38.
King, W.R. (2009). Knowledge management and organizational learning: Springer.
McElroy, M.W. (2003). The new knowledge management: Complexity, learning, and sustainable innovation. Routledge.
Nonaka, I., & Takeuchi, H. (1995). The knowledge-creating company: How japanese companies create the dynamics of innovation: Oxford university press.
Prusak, L. (2009). Knowledge in organisations: Routledge.
Schollhammer, H. & Kuriloff, A.H. (1988). Entrepreneurship and small business management: RE Krieger.
Vesper, K.H. & Gartner, W.B. (1997). Measuring progress in entrepreneurship education. Journal of Business venturing, 12(5), 403-421.