ابراهیمی، محمدرضا (1392). طراحی و تدوین برنامه استراتژیک اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و ارائه الگوی اجرایی آن به روش کارت امتیازی متوازن (BSC). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه ارومیه، دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی.
ابزری، مهدی؛ بالوئی جامخانه،هادی؛ خزائی پول، جواد و پورمصطفی خشکرودی، مهدی (1392). ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه دولتی با استفاده از مدلهای DEA و SWOT و معادلات ساختاری و ارائه استراتژیهای راهبردی برای ارتقای کارایی. مجله تحقیق در عملیات و کاربردهای آن، 10 (1 (پیاپی 36))، 41-19.
ابن الرسول، سید اصغر (1383). ارزیابی عملکرد سازمانهای تحقیقاتی وزارت صنایع دفاع. پایاننامه دکتری مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران.
احمدی، حسین (1377). برنامهریزی استراتژیک و کاربرد آن. تهران: سایه نما.
احمدی، محمدرضا (1386). روش تحلیل راهبردی SWOT. بازیابی 7 اسفند 1390، از:
http: //www. hawzah. Net
اشرفی، ابراهیم و اسلامیان، نسرین (1393). ارزیابی عملکرد دفاتر خدمات گردشگری شهر اصفهان با استفاده از مدل SWOT. اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری، منابع طبیعی و توسعه پایدار.
اکبریان، مجتبی (1388). همراستا سازی مدل تعالی کیفیت اروپایی و مدیریت استراتژیک برای رسیدن به بهبود عملکرد. نشریه مدیریت صنعتی، 1 (2).
امینی، محمدتقی و خباز باویل، صمد (1388). تدوین راهبرد به روش جامع تدوین راهبرد (مطالعه موردی شرکت سهند خودرو تبریز). نشریه مدیریت بازرگانی، 1، 17 - 32.
اوانز، جی. ادوارد (1387). فنون مدیریت برای کتابداران. ترجمه فرشته ناصری. مشهد: آستان قدس رضوی، بنیاد پژوهشهای اسلامی.
برایسون، جان. ام. (1386). برنامهریزی استراتژیک برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی. ترجمه عباس منوریان. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
بهزادفر، مصطفی؛ زمانیان، روزبه (1387). برنامهریزی راهبردی توسعه گردشگری با تکیهبر بخش محصول نمونه موردی: شهرستان نیشابور. نشریه بینالمللی علوم مهندسی دانشگاه علم و صنعت ایران، 89، 103-19.
پل، رزیتا و نجفی عبدالله (1380). سنجش کیفی: ارزیابی عملکرد کتابخانهها. تهران: نشر کتابدار
پیکر، محمدرضا (1382). تعالی سازمانی و جوایز کیفیت. تهران: نشر سنبله.
حسنزاده، محمد و نجفقلی نژاد، اعظم (1387 ). سنجش و ارزیابی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: نظریهها، روشها و ابزارها. تهران: نشر کتابدار.
خالویی، مرضیه (1386). ارزیابی سطح مدیریت کیفیت فراگیر در کتابخانههای مرکزی دانشگاه الزهرا و تربیت مدرس. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه الزهرا.
رابرت کاپلان، دیوید نورتون (1388). نقشه استراتژی: تبدیل داراییهای نامشهود به پیامدهای مشهود. ترجمه حسین اکبری، مسعود سلطانی و امیر ملکی، انتشارات آسیا.
رحیمی، غفور (1385). ارزیابی عملکرد و بهبود مستمر سازمان. ماهنامه علمی، آموزشی تدبیر، شمارة 173.
رضاپور، عزیز و آصف زاده، سعید (1387). مدیریت بهداشت و درمان. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین.
رضایی، کامران؛ حسینی، حمیدرضا و هوشیار، محمد (1383). QFD رویکردی مشتری مدار به طرحریزی و بهبود کیفیت محصول. تهران: نشر آنتا.
رئیسی، پوران و ابراهیمی، عزت (1386). میزان رضایت استفادهکنندگان از کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران در رابطه با منابع موجود و خدمات ارائه شده سال 1383. مجله کتابداری و اطلاعرسانی، 37، 93-82.
سجادی، حانیه سادات؛ حریری، محمدحسین؛ کریمی، سعید؛ برات پور، سارا (1387). خودارزیابی عملکرد بیمارستانها و مراکز آموزشی- درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی استان اصفهان با استفاده از مدل تعالی سازمان. پژوهش در پزشکی (مجله پژوهشی دانشکده پزشکی)، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی شهید بهشتی، 32 (3)، 231-227.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس و حجازی. الهه (1376). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
صنعتی، محمدحسین و نورایی، منوچهر (138). برنامهریزی راهبردی پژوهش زیستفناوری کشور. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 8، 211 - 222.
صحت، سعید؛ پریزادی، عیسی (1388). بهکارگیری تکنیک فریند تحلیل شبکههای در تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید) مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران. مدیریت صنعتی، 1، 10،5-1.
علیرضایی، محمدرضا؛ افشاریان، محسن و تسلیمی، وحید (1386). ارائه راهکارهای منطقی بهبود عملکرد شعب بانکها به کمک مدلهای تعمیمیافته تحلیل پوششی دادهها. پژوهشنامه اقتصادی، 7 (4) (پیاپی 27)، 283-263.
عمرانزاده، بهزاد؛ قرخلو، مهدی و پوراحمد، احمد (1389). ارزیابی و تحلیل کارایی سامانه حملونقل BRT و رضایت عمومی از آن در کلانشهر تهران. پژوهشهای جغرافیای انسانی (پژوهشهای جغرافیایی)، 42 (73)، 38-19.
عنایتی، غلامرضا؛ طاهری لاری، مسعود؛ ژیانی رضایی، حامد؛ وجدی، حمیدرضا و غفاری، حسن (1391). ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بر اساس کارت امتیاز متوازن. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، 11 (30): 106-83.
غریب، رمضان علی (1383). روشها و شیوههای مدیریت عملکرد و ارزیابی. تدبیر، ۱۴۵، 40.
فاتحی فولادی، سهیلا (1386).
ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی. بازیابی 8 آذر 1388، از:
cinta. ir.www.
فاضلی، حسن و رحیمیان، حمید (1392). بررسی ادبیات مدیریت کیفیت جامع و نوآوری و ارتباط آنها با آموزش. مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، 6 (1)، (پیاپی 21)، 52-15.
کاپلان، رابرت و نورتون، دیوید (2008). دستاورد اجرا: متصل ساختن استراتژی به عملیات برای دستیابی به مزیت رقابتی. ترجمه محمدرضا عاطفی (1388)، نشر گروه ناب.
کریمی، تورج (1385). مدلهای نوین در ارزیابی عملکرد سازمانی. مجله تدبیر، 17 (171).
گرولیه، اریک دو (1371). دورنمای کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی و میراث رانگاناتان. مترجم پوری سلطانی. فصلنامه کتاب، 13 (1- 4)، 273-293.
مدهوشی، مهرداد و تاری، غفار (1386). راهبردهای توسعه صادرات غیرنفتی استان مازندران. پژوهشنامه بازرگانی، 44، 1، 95 - 233.
مشهدی، مریم (1392). ارزیابی استراتژیک توسعه گردشگری با استفاده از مدل SWOT مطالعه موردی: کویر میقان اراک. اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیطزیست پایدار، انجمن ارزیابان محیطزیست هگمتانه.
منوریان، عباس و ذوقی خواه، ژاله (1391). تدوین راهبرد سازمان از طریق یکپارچگی BSC، SWOT و با استفاده از ابزارهای QFD و MBNQA و ارزیابی عملکرد. فرایند مدیریت و توسعه، شمارة 78، 53-21.
مهرزاد، رضا (1393). ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران باکارت امتیازی متوازن در شهرستان سبزوار (مطالعه موردی). پایاننامه کارشناسی ارشد رشته صنایع، موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد.
میر غفوری، سید حبیبالله و میثم شفیعی رود پشتی (1386). رتبهبندی کتابخانههای دانشگاهی براساس سطح عملکرد با استفاده از تکنیکهای تحلیل پوششی دادهها و بردا. فصلنامة کتابداری و اطلاعرسانی، شمارة 3، 10، (پیاپی 39)، 56-35.
نقدی، اسدالله؛ بلالی، اسماعیل و خسروی، نسیمه (1394). تحلیل و ارزیابی عملکرد شهر جدید عالی شهر براساس مدل راهبردی SWOT. مطالعات جامعهشناختی شهری، 5 (14)، 128-107.
هریسون، جفری، جان، کارون (1382). مدیریت استراتژی. ترجمه بهروز قاسمی. تهران: هیئت.
یوسفپور، محمد (1391). طراحی و تدوین برنامه استراتژیک توسعة ورزش دانشجوئی بر اساس مدل SWOT (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان - پژوهشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی.
یوسفیان و نجفی (1387) گزراش مرور ادبیات ارزیابی عملکرد سازمانی (مراکز بیمارستانی). مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری.
Akao, Y. (1972). New product development and quality assurance. System of QFD.
Bernardin, H. J. (2003). Human Resource Management: an experiential approach. 3th Edition. New York: Mc GrawHill.
Bouchereau, V. & Rowlands, H. (2000). Methods and techniques to help quality function deployment (QFD). International Journal of Quality & Reliability Management, 11 (4), 11-28.
Byars, L. I. & Rue, L. W. (2008). Human Resource Management: 9th Edition. New York: Mc GrawHill.
Cardinaels, E. & van Veen-Dirks, P. M. (2010). Financial versus non-financial information: The impact of information organization and presentation in a Balanced Scorecard. Accounting, Organizations and Society, 35(6), 565-578.
Carell Micheal R and et al. (1992). Personnel/ Human Resource Management. Mac Millan. Publishing. l
Foot, M. & Hook, C. (1999). Introducting Human Resource Management. Longman.
Kueng, P. (2000). Process Performance Measurement System. Total Quality Management, 11, 67-85.
Ivancevich, J. M. (2007). Human Resource Management. New York: Mc GrawHill.
Kotler, P. (1988). Marketing Management: Analysis, planning, implementation and control. New Jersy: Prentice-Hall.
Kurttila, M., Pesonen, M., Kangas, J. & Kajanus, M. (2000). Utilizing the analytic hierarchy process (AHP) in SWOT analysis-a hybrid method and its application to a forest-certification case. Forest Policy and Economics, 1, 41–52.
Noe, R. A, Hollenbeck, J. R, Gerhurt, B. & Wright, P. M. (2008). Human Resource Management: gaining Competitive advantage. New York: Mc GrawHill.
Parker, C. (2000). Performance measurement. Work Study, 49, 63-66.
Lam, K. & Zhao, X. (1998). An application of quality deployment to improve the quality of teachin. International Journal of Quality & Reliability Management, 15 (4), 41-54.
Snell, S. A. & Bohlander, G. W. (2007). Managing Human Resources. Thomson Publishing Company.
Stredwick, J (2005). An Introduction to Human Resource Management. Elsevier Ltd Standardization and quality control. Japan Standard Association, 25 (4), 9-14.
Stewart, R., Moamed, S. & Daet, R. (2002). Strategic implementation of IT/IS projects in construction: A case study. Automation in Construction, 11, 681–694.
Shen X. X., Tan, K. C., Xie, M. (2000). Benchmarking in QFD for quality improvement. Benchmarking: An International Journal, 7 (4), 21-33.