پارسازاده، احمد و شقاقی، مهدی (1388). کتابخانههای عمومی و ساخت واقعیت اجتماعی. فصلنامه علمی پژوهشی نهاد کتابخانههای عمومی کشور، 15(4)، 29-60.
تحریری، شهره(1386). بررسی تطبیقی کارایی نرمافزارهای نوسا و پارس آذرخش از جنبه جستجو و بازیابی اطلاعات.پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تربیت مدرس.
تولایی، روحاله (۱۳۸۶). رویکردهای نوین به ارزیابی عملکرد سازمانها. توسعه انسانی پلیس، 4(۱۲)، ۹-۳۰.
حریری، نجلا و فیاضی، اعظم (1391). سنجش تطبیقی عملکرد مدیریت کتابخانههای عمومی تحت پوشش شهرداری، نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر اصفهان. مجله تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 18(2)،313-330.
سید جوادید، رضا و مشفق، مهدی (۱۳۸۷). بررسی تأثیر عملکرد کارکنان بر بهبود عملکرد در دانشگاه مورد مطالعه: دانشگاه امام صادق (ع). اندیشه مدیریت، (۲) ۹۵-۱۲۲.
فرج پهلو، عبدالحسین؛ نوشین فرد، فاطمه و حسنزاده، مریم (1391). ارزیابی عملکرد کتابداران به روش 360 درجه: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان گیلان. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی (پیام کتابخانه)، 18(4 پیاپی 71)، 419-440.
کتابی، سعیده؛ میر احمدی، محمدرضا و کریم پور آذر، آسیه (1390). ارزیابی عملکرد کتابخانه های عمومی استانها توسط تکنیک تحلیل پوششی دادهها. مجله تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، ۱۷(۱)، 9-28.
کریمی، تورج (۱۳۸۵). مدلهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی تدبیر۱۷۱٬،، ۲۲-۲۷.
محمودی،جعفر؛ پوررضا، ناصر و تربتی، امیر (۱۳۹۱). الگویی براش شناسایی شاخصهای کلیدی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن و پویاییهای سیستم،توسعة سازمانی پلیس، 42، ۲۹-۴۸.
موسوی فر، سعید؛ طهماسبی لیمونی، صفیه و دائی، عذرا (1395). ارزیابی عملکرد کتابخانههای عمومی استان مازندران با استفاده از روش بازخورد 360 درجه و ارائه الگو، فصلنامه مطالعات دانش شناسی، 2(6)، 120-140.
میرغفوری، حبیبالله (1385). شناسایی و رتبهبندی عاملهای مؤثر در گماشته نشدن زنان به پستهای مدیریتی در سازمانهای دولتی استان یزد. مجله مطالعات زنان، 4(1)، 101-122.
Barnes, B. R. (2007). Analysing Service Quality: The Case of Post-Graduate Chinese Students. Total Quality Management & Business Excellence, 18(3).
Bernardin, H. J. (2003). Human Resource Management: an experiential approach. 3th Edition. New York: Mc GrawHill.
Boswell, W. R. & Boudreau, J. W. (2002). Separating the developmental and evaluative performance appraisal uses. Journal of Business and Psychology, 16, 391-412.
Byars, L. I & Rue, L.W (2008). Human Resource Management: 9 th Edition. New York: Mc GrawHill.
Carell Micheal R and et al. (1992). Personnel Human Resource Management. Mac Millan.
Noe, R. A., Hollenbeck, J. R., Gerhurt, B. & Wright, P. M. (2008). Human Resource Management: gaining Competitive advantage. New York: Mc GrawHill.
Nuut, A. (2006). Evaluation of library performance: current developments in Estonia. Performance measurement and metrics, 7(3), 163-172.
Titangos, H. L. H (2011). Promote staff publications: library performance evaluation at Santa Cruz Public Libraries. Library Management, 32(4/5), 290-301.