اخوان، پیمان؛ باقری، روح اله. (1389). مدیریت دانش از ایده تا عمل. تهران: آتی نگر.
بهردهدار، اعظم. (1391). طراحی و پیادهسازی یک وب سرویس مکانی مبتنی بر فناوریهای وب 2 و مشارکت مردم برای شناسایی نقاط حادثه خیز شبکه راه. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی.
پازوکی، فاطمه؛ حاجیزینالعابدینی، محسن (1396). بهکارگیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در عملیاتیسازی مدیریت دانش براساس مدل نوناکا و تاکهاوچی. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 9(19)، 61-76.
پروینی، ناهید؛ حاجیزینالعابدینی، محسن و ابراهیمزاده، صنم (1394). عوامل مؤثر در اجرای موفق مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی شهر تبریز. هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت دانش، تهران.
تاجالدینی، اورانوس؛ سادات موسوی، علی و شعبانی، علی (1389). مدیریت دانش در عصر وب 2: رویکردی تعامل گرایانه. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 44(1)، 101-119.
تاجر، پگاه. (1388). مدیریت دانش 2: کاربرد ابزارهای وب 2 در نظامهای مدیریت دانش. دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش. تهران: موسسه اطلاعرسانی نفت، گاز و پتروشیمی.
جعفرزاده، صدیقه. (1392). انطباق وب 2 در ساختار سواد اطلاعاتی: یک بازنگری. نشریه الکترونیک عطف.
https://atfmag.info/?p=3144
شامی زنجانی، مهدی و قاسمتبار، سید محمد. (1392). ارائه مدلی برای موفقیت تسهیم دانش ۲ (تسهیم دانش اجتماعی) در سازمان ها. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. 29(4)، ۹۰۳-۹۳۰.
طالبی، حمیدرضا و جلالی، علیاکبر (1388). مدیریت دانش 2: پیوند مدیریت دانش 1 و وب 2. ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات. تهران: موسسه مدیریت فناوری اطلاعات.
عالم تبریز، اکبر و محمد رحیمی، علیرضا. (1387). مدیریت دانش (KM) و برنامهریزی منابع سازمان. تهران: انتشارات صفّار.
کاظمپور، مرتضی؛ رجبزاده، علی و مصلح، نیلوفر. (1393). نسل چهارم مدیریت دانش در عصر وب 2، گامی برای پیشرفت. همایش بینالمللی مدیریت، تهران: موسسه سفیران فرهنگی مبین.
مهدوی، عبدالمحمد و ملکوتی، علیرضا (1395). موضوع داغ نوآورانه در مدیریت دانش: عصر رایانش ابری وب 2 و چشمانداز آن و مدیریت دانش به عنوان یک سرویس. همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران: موسسه پژوهشی مدیریت مدبر، دانشگاه تهران.
نجفلو، فاطمه؛ شامی زنجانی، مهدی و سهرابی، بابک (1392). ارائه چارچوبی مفهومی برای بهرهگیری از نرمافزارهای اجتماعی در مدیریت دانش مشتری. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 1(1)،182-149.
یزدانی کاشانی، زینب و تمناییفر، محمدرضا (1392). اهمیت و جایگاه ابزارهای وب ۲ در آموزش مجازی؛ پیادهسازی رویکرد تعاملی در دانشگاههای مجازی ایران. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 6(2)، ۱۱۹-۱۲۸.
Bebense, T. (2010). Knowledge management 2.0: Exploring the impact of Web 2.0 on knowledge management.
Chatti, M. A., Klamma, R., Jarke, M., & Naeve, A. (2007, July). The Web 2.0 driven SECI model based learning process. In Seventh IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2007) (pp. 780-782). IEEE.
Choi, N., Huang, K. Y., Palmer, A., & Horowitz, L. (2014). Web 2.0 use and knowledge transfer: how social media technologies can lead to organizational innovation. The Electronic Journal of Knowledge Management, 12(3), 174.
Choo, C. W (1998). The knowledge organization. New York: Oxford University Press.
Garcia-Perez, A., & Ayres, R. (2015). Wikifailure: the limitations of technology for knowledge sharing. Leading Issues in Knowledge Management, 2(2), 242.
Grace, T. P. L. (2009). Wikis as a knowledge management tool. Journal of knowledge management.
Hemsley, J., & Mason, R. M. (2013). Knowledge and knowledge management in the social media age. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, 23(1-2), 138-167.
Kulakli, A., & Mahony, S. (2014). Knowledge creation and sharing with Web 2.0 tools for teaching and learning roles in so-called University 2.0. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 150, 648-657.
Lee, M. R., & Lan, Y. C. (2007). From Web 2.0 to conversational knowledge management: towards collaborative intelligence. Journal of Entrepreneurship Research, 2(2), 47-62.
Levy, M. (2009). WEB 2.0 implications on knowledge management. Journal of knowledge management, 13(1), 120-134.
Metaxiotis, K., Ergazakis, K., & Psarras, J. (2005). Exploring the world of knowledge management: agreements and disagreements in the academic/practitioner community. Journal of knowledge management, 9(2), 6-18.
Panahi, S., Watson, J., & Partridge, H. (2012). Social media and tacit knowledge sharing: Developing a conceptual model. World academy of science, engineering and technology, 64, 1095-1102.
Razmerita, L., Kirchner, K., & Sudzina, F. (2009). Personal knowledge management: The role of Web 2.0 tools for managing knowledge at individual and organisational levels. Online information review, 33(6), 1021-1039.
Santos, N. (2014). Organizational learning and Web 2.0 technologies: Improving the planning and organization of a software development process. In Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions (pp. 512-528). IGI Global.
Sousa, F., Aparicio, M., & Costa, C. J. (2010, September). Organizational wiki as a knowledge management tool. In Proceedings of the 28th ACM international conference on Design of Communication (pp. 33-39).