حسینی، سید مجتبی، داناییفرد، حسن. (1391). تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تسهیم دانش: مطالعه نقش میانجیگری فرهنگسازمانی، فصلنامه علوم مدیریت، (28)7. 109-130.
رهنورد، فرج اله، صدر، فاطمه. (1386). رابطه ادراک فرهنگ تسهیم دانش کارکنان با عوامل سازمانی در دستگاههای دولتی، فراسوی مدیریت، (8)2، 74-51.
صمدی میارکلائی، حمزه، صمدی میارکلائی، حسین. (1392). نظریهها و الگوهای ارتباط میان دانشگاهها و صنعت در اقتصاد دانش بنیان. فصلنامه علمی و ترویجی پارکها و مراکز رشد. (35)9. 70-59.
صمدی میارکلائی، حسین، صمدی میارکلائی، حمزه. (1394). بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر اشتراکگذاری دانش میان کارکنان زن اداره آموزش و پرورش استان مازندران. فصلنامه مطالعات دانش شناسی. (4)1. 106-87.
صمدی میارکلائی، حسین، صمدی میارکلائی، حمزه. (1395الف). بررسی اثرات استرس (تنیدگی) شغلی بر بروز رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در یک موسسه مالی اعتباری در استان مازندران. نشریه علمی و پژوهشی ارگونومی. (2)4. 59-52.
صمدی میارکلائی، حسین، صمدی میارکلائی، حمزه. (1395ب). تبیین شباهتها و تفاوتهای جنسیتی در رفتار شهروندی سازمانی در مؤسسات مالی و اعتباری. نشریه علمی و پژوهشی مطالعات زن و خانواده. (33)8. 90-63.
عباسزاده، تادر، لباف، مرضیه. (1392). شناسایی عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه 10. فصلنامه علمی و پژوهشی رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد واحد گرمسار. (3)7. 46-33.
علیزاده، ندا، پزشکیراد، غلامرضا، صدیقی، حسن. (1389). بررسی نگرش اعضای هیئتعلمی پیرامون تسهیم دانش در مؤسسات آموزش عالی، انجمن آموزش عالی ایران، (2)3، 138-127.
قلیپور، رحمتا...، صمدی میارکلائی، حسین، صمدی میارکلائی، حمزه. (1394). بررسی تأثیر توانمندسازی روانشناختی بر فرهنگ اشتراکگذاری دانش. نشریه علمی و پژوهشی مطالعات زنان دانشگاه الزهرا. (4)13. 203-181.
قلیپور، رحمتا...، صمدی میارکلائی، حمزه، صمدی میارکلائی، حسین. (1394ب). ارتقای توانمندسازی روانشناختی در پرتو تسهیم دانش. نشریه علمی و پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی دانشگاه تهران. (3)13. 903-877.
کشاورزی، علیحسین، آخوندزاده، الهام. (1391). شناسایی موانع تسهیم دانش، موردمطالعه: دانشگاه شاهد، چشمانداز مدیریتدولتی، 10، 35-57.
مقیمی، سیدمحمد، صمدی میارکلائی، حسین. (1394). رابطه رفتار شهروندی سازمانی با ارتقای سطح تسهیم دانش کارکنان آموزش و پرورش استان مازندران. فصلنامه علمی و پژوهشی رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد واحد گرمسار. (3)9. 139-119.
Abili, K., Thani, F. N., Mokhtarian, F., & Rashidi, M. M. (2011). The role of effective factors on organizational knowledge sharing. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 29, 1701–1706.
Bamforth, k. (1991). Social and Psychological consequences of long wall coal thirst, E. L. and mining. Human Relations. 2. 53–58.
Bukowitz, W.R., & Williams, R.L. (1999). The Knowledge Management Field book. Pearson Education Limited, London.
Bock, G. W., Zmud, R. W., Kim, Y. G. & Lee, J. N. (2005). Behavioral Intention Formation in Knowledge Sharing: Examining the Roles of Extrinsic Motivators, Social-Psychological Forces, and Organizational Climate, MIS Quarterly, 1–26.
Cavell, S. (2015). Knowing and Acknowledging. In Stanley Cavell, Must We Mean What We Say?: A Book of Essays. Cambridge University Press.
Cummings, J. N. (2004). Work groups, structural diversity, and knowledge sharing in a global organization, Management Science, 50(3), 352−364.
De Jong, T., & Ferguson-Hessler, M. G. (1996). Types and qualities of knowledge. Educational psychologist, 31(2), 105-113.
Hansen, S., & Avital, M. (2005). Share and share alike: The social and technological influences on knowledge sharing behavior, Sprouts: Working papers on Information Systems, 5(13), 1–19.
Jarvenpaa, S., & Staples, D. (2000). The use of collaborative electronic media for information sharing: An exploratory study of determinants, Journal of Strategic Information Systems, 9, 129–134.
Jacobs, E., & Roodt, G. (2007). The Development of Knowledge Sharing Construct to Predict Turnover Intentions, Aslib Proceedings: New Information Perspectives, 59(3), 229–248.
Kim, S., & Ju, B. (2008). An Analysis of Faculty Perceptions: Attitudes toward Knowledge Sharing and Collaboration in an Academic Institution, Journal of Information Science Research, 30. 282–290.
Lee, K. C., Lee, S., & Kang, I. W. (2005). KMPI: measuring knowledge management performance. Information & Management, 42, 469–482.
Mom, T. J. M., Van Den Bosch, F. A., & Volberda, H. W. (2007). Investigating managers' exploration and exploitation activities: The influence of top-down, bottom-up, and horizontal knowledge inflows, Journal of Management Studies, 44(6). 910–931.
Mogotsi, I., Boon, J.A., & Fletcher, L. (2011). Knowledge sharing behavior and demographic variables amongst secondary school teachers in and around Gaborone, Botswana, SA Journal of Information Management, 13(1), 1–6.
Nonaka I., & Takeuchi H. (1995). the knowledge creating company, How Japanes companies Creat the Dynamics of Innovation. Oxford university press.
Nohr, H. (2002). Informations qualityaetals instrument dees wis sens management, Arbeitspapier wis sens management.
Osterloh, M., & Frey, B. S. (2000). Motivation, Knowledge Transfer, and Organizational Forms. Organization science, 11(5), 538–550.
Özbebek, A., & Kilicarslan Toplu, E. (2011). Empowered Employees’ Knowledge Sharing Behavior, International Journal of Business and Management Studies, 3(2), 69–76.
Polanyi, M. (1966). The Tacit Dimension. Garden City, New York: Doubleday & Company.
Pulakos, E. D., Dorsey, D. W., & Borman, W. C. (2003). Hiring for knowledge-based competition. In S. E. Jackson, M. A. Hitt & A.S. Denisi (Eds.), Managing knowledge for sustained competitive advantage: Designing strategies for effective human resource management (pp. 155−176).
Srivastava, A., Bartol, K. M., & Locke, E.A. (2006). Empowering Leadership in Management Teams: Effects on Knowledge Sharing, Efficacy, and Performance, Academy of Management Journal, 49(6), 1239–1251.
Turban, E., Leidner, D., Mclean, E., & Wetherbe, J. (2006). Information Technology for Management, Transforming Organizations in the Digital Economy. 5th Ed, John Wiley & Sons Inc.
Wakefield, R.L. (2005). Identifying knowledge agents in a KM strategy: the use of the structural influence index. Information & Management, 42(7), 935–945.
Wang, S., & Noe, R. A. (2010). Knowledge sharing: A review and directions for future research, Human Resource Management Review, 20. 115–131.
Yassin, F., Salim, J., & Sahari, N. (2013). The influence of organizational factors on knowledge sharing using ICT among teachers. Procedia Technology, 11, 272–280.
Yang, S-C., & Farn, C-K, (2007). Exploring tacit knowledge sharing intention and behavior within workgroup from the perspectives of social capital and behavioral control. PACIS 2007 Proceedings, 38, 517–530.