ابوانوری، اسمعیل؛ نیازی، عیسی و طاهری دمنه، محسن (1390). اولویتبندی مؤلفههای مدیریت دانش در دانشگاههای منتخب. نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5، 73-56.
الوانی، شاهقلیان. (1384). طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران (پژوهشی در صنعت خودرو). مطالعات مدیریت بهبود و تحول, 13(52), 1-16.
افرازه، عباس. (1384). مدیریت دانش: مفاهیم، الگوها، اندازهگیری و پیادهسازی. تهران: عباس افرازه.
زعفریان، رضا؛ اسماعیلزاده، مونا و شاهی، نساء. (1387). ارائة الگوی پیادهسازی مدیریت دانش در کسبوکارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت نفت ایران زمین). فصلنامة علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی، 1(2), 75-102.
آدینه قهرمانی، علی؛ هاشمپور، لیلا و عطا پور، هاشم. (1390). مطالعه وضعیت زیرساختهای مدیریت دانش در دانشگاه تبریز از دیدگاه اعضای هیئتعلمی. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی, 45(3), 63-85.
حسنزاده، محمد (1386) مدیریت دانش مفاهیم و زیرساختها. تهران: نشر کتابدار.
میرغفوری، سید حبیباله؛ میرفخرالدینی، سید حیدر و صادقی آرانی زهرا (1389). ارزیابی دانشکدههای دانشگاه یزد از نظر بهکارگیری مدیریت دانش با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM و TOPSIS فازی.
آموزش عالی ایران، 83 -110.
جلودار ممقانی، بهرام (1384). تعالی سازمانی EFQM، تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
قلیچلی، بهروز (1388). مدیریت دانش: فرایند خلق، تسهیم و کاربرد سرمایه فکری در کسبوکارها. تهران: انتشارات سمت.
هاشمی، صدیقه سادات (1389). ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاه علوم انتظامی. فصلنامة مطالعات مدیریت انتظامی، 17، 156-131.
همتی، محمد (1389). ارزیابی میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت دانش در دانشکدههای پردیس فنی تهران. اولین کنفرانس مدیریت دانش، تهران.
Arvin, M. Akbari, M. & Moghimnejad, M. (2014). The Study of Various Models of Knowledge Management. Kuwait Chapter of the Arabian Journal of Business and Management Review, 3(9), 347.
Beckman. (1999). The current state of Knowledge Management. Knowledge Management, (1).
Davenport, T.H. & Probst, G.J. (2002). Knowledge Management Case Book: Siemens best Practices. John Wiley & Sons, Inc.
Davenport, T.H. & Prusak, L. (1998). Working knowledge: How organizations manage what they know. Harvard Business Press.
Ginsburg, M. & Kambil, A. (1999). Annotate: A web-based knowledge management support system for document collections. Paper presented at the Systems Sciences, 1999. HICSS-32. Proceedings of the 32nd Annual Hawaii International Conference on.
Hicks, B.J. Culley, S.J. Allen, R. & Mullineux, G. (2002). A Framework for the Requirements of Capturing, Storing and Reusing Information and Knowledge in Engineering Design. International journal of information management, 22(4), 263-280.
Lee, K. C. Lee, S. & Kang, I. W. (2005). KMPI: Measuring Knowledge Management Entrperformance. Information & management, 42(3), 469-482.
Nonaka, I. & Takeuchi, H. (1995). The Knowledge-Creating Company: How Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation: Oxford university press.
Pal, N. Sundaresan, S. Ray, J. Bhargava, H. Glantz, E. & McHugh, M. W. (2004). Knowledge Quotient™(KQ): A Way to Measure the Knowledge Intensity of Your Team.
Probst, G., Romhardt, K. & Raub, S. (2000). Managing Knowledge: Building Blocks for Success. J. Wiley.
Prusak, L. (2009). Knowledge in Organisations: Routledge.
Steyn, G. M. (2004). Harnessing the Power of Knowledge in Higher Education. Education, 124(4), 615.
Tseng, S. M. (2008). Knowledge Management System Performance Measure index. Expert Systems with Applications, 34(1), 734-745.
Wiig, K. M. (1997). Integrating Intellectual Capital and Knowledge Management. Long range planning, 30(3), 399-405.