اسفندیاری مقدم و همکاران (1392). کیفیت خدمات کتابخانههای ایران بررسی پژوهشهای مدل لیب کوال در ایران. نشریه مدیریت و اطلاعات سلامت، 11 (7)، 27.
امیدیفر، سیروس؛ موسویزاده، زهرا (1388). سنجش سطوح کیفیت خدمات کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی با استفاده از مدل لایبکوآل. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی. 15(4)، 61-080
درم نثاری، مهدی (1390). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی شهرستان تبریز با استفاده از ابزار مدل لایب کوآل. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان.
رجبیپور میبدی، علیرضا؛ رجبیپور میبدی، بتول (1388)، استفاده از مدل تحلیل شکاف برای بررسی کیفیت خدمات کتابخانه: گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد. کتابداری و اطلاع رسانی، 83، 61-76.
رخش، فریبا و همکاران (1393). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای بیمارستانی وابسته به تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی شهر اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت، 11 (7) 1026- 1035.
رستکار، یعقوب (1390). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز با استفاده از مدل لیب کوال. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی. دانشگاه علامه طباطبایی.
محمد بیگی، (1388). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی شهرستان قزوین با استفاده از لایب کوآل. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم انسانی.
مردانی و همکاران (1391). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه از نقطه نظر کاربر و کتابدار با استفاده از مدل لایب کوال در دانشگاه علوم پژشکی تهران.
میرغفوری، حبیب الله؛ مکی زاده، فاطمه (1386). ارزیابی سطح کیفیت خدمات کتابخانههای آموزشی با رویکرد لیب کوال (مورد: کتابخانههای دانشگاه یزد). کتابداری و اطلاع رسانی، 37 (1)، 61-78.
نجفقلی نژاد، اعظم (1387). ارزیابی کیفیت خدمان کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس با استفاده از ابزار لیب کوآل، پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی. دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه تربیت مدرس.
وکیلی مفردی، حسن؛ همت، مرتضی (1394). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی همدان بااستفاده از مدل مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی (EFQM). مقاله پژوهشی مدیریت سلامت، 18 (62)، 52-63.
Greenwood T J, Watson A P, Dennis M. (2011). Ten Years of LibQual: A study of qualitative and quantitative survey results at the University of Mississippi 2001–2010. The Journal of Academic Librarianshi, 37 (4): 312–318.
Jaggars, damon E. ; Jaggars, shannasmith. ; Duffy, Jocelyn S. (2009). Comparing service priorities between staff and users in association of research libraries (ARL) member libraries. libraries and theacademy, 9 (4): 441-452.
Jody Condit Fagan, (2014). The dimensions of library service quality: A confirmatory factor analysis of the lib QUAL+ instrument. Library& Information Science Research 36: 33.
Kayongo J, Jones Sh. (2008). Faculty perception of Information control using LibQUAL+™ indicators. The Journal of Academic Librarianship , 34 (2): 130.
McCaffrey C. (2013). LibQUAL in Ireland: Performance assessment and service improvement in Irish University libraries. TheJournal ofacademic Librarianship ,39 (4): 347-350.
Melissa Dennis 1, Judy Greenwood 2, Alex Watson (2013). LibQUAL Revisited: Further Analysis of Qualitative and Quantitative Survey Results at the University of Mississippi,J. D. Williams Library, University of Mississippi, PO Box 1848, University, MS 38677-1848.
Moon A. (2007). Libual +TM at Rhodes university library Performance measurement and metrics , 8 (2): 72-87.
Posey, James A. (2009). Student perceptions and expectations of libraryservices quality and user satisfaction at Walters state community college. Unpublished doctoral dissertation. The faculty of the department of educational leadership and policy analysis east Tennessee state university.
Shoeb ZH. (2011). Identifying service superiority, zone of tolerance and underlying service quality attributes in private universitylibrary in Bangladesh. Library Review ,60 (4): 293-311.
Suziyana MatDahan,MohdYusofTaib,
(2015). NurhaizanMohdZainudin, Fadzida Ismail “Surveying Users' Perception of Academic Library Services Quality: A Case Study in Universiti Malaysia Pahang (UMP) Library”,The Journal of Academic Librarianship, 42: 38-43.
Ur Rehman SH. (2012). Mrasuring service
Quality in public and private sector university libraries of Pakistan. Pakistan Journal of Library & Information Scince, 13: 1-11.