احمدی، سید علیاکبر و صالحی، علی (1391). مدیریت دانش. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
صدیقی، ژیلا؛ مجدزاده، سید رضا؛ نجات، سحرناز و غلامی، ژاله (1387). ترجمه دانش و بهرهبرداری از نتایج پژوهش، انتشارات معاونت پژوهشی تهران: پژوهشکده دانشگاه علوم پزشکی.
کوچکیسیاهخاله سر، مروازید؛ قیومی، عباسعلی و حسنمرادی، نرگس (1391). بررسی فرهنگسازمانی (مدل کوبین) با امکانپذیری استقرار مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران. فصلنامة مشاوره شغلی و سازمانی، 4(12)، 101-124.
میر غفوری، سید حبیب الله؛ میرفخر الدین ، سید حیدر و صادقی آرانی، زهرا . (1389). ارزیابی دانشکدههای دانشگاه یزد از نظر بهکارگیری مدیریت دانش با استفاده از رویکردی ترکیبی EFQM وTOPSIS فازی. فصلنامه سالانه انجمن آموزش علمی ایران، 2 (4).
مینویی، مهرزاد؛ پورزندی، محمدابراهیم و نادری، نازنین (1390). ارزیابی وضعیت مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا. مجله حسابداری و مدیریت، 3(4)، 49-58.
Bakotić, D. (2012). Challenges in the managment of knowledge workerd in modern enterprises. Medianali, 11, 145-156.
Saleh, Y. & Wee-Keat, G. (2002). Managing human resources toward achieving knowledge management. Journal of Knowledge Management, 6 (5), 457-468.
Zack, M. H. (1999). Managing codified knowledge. Sloan Management Review, 40 (4), 45-58.