علویفر، بیبی سکینه و شریفمقدم، هادی. (1393). بررسی زمینهیابی ارائه خدمات کتابخانهای بهوسیله تلفن همراه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی. فصلنامة مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 25 (2)، 48-66..
کیانی، محمدرضا (1389). خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی با استفاده از فناوری تلفن همراه. فصلنامة کتابداری و اطلاعرسانی،50 (13)، 32-38.
نازی، ایوب و قاسمپور، سکینه (1391). تحلیل دیدگاه جامعة کتابداری ایران در رابطه با ارائه خدمات کتابخانهای
مبتنیبر تلفن همراه در کتابخانههای کشور. فصلنامة نظامها و خدمات اطلاعاتی، 1(4)،33-46.
Abdul Karim, N. Sh., Darus, S. H. & Hussin, R. (2006). Mobile phone applications in academic library services: a students’ feedback survey. Campus-Wide Information Systems, 23(1), 35-51.
Alimohamadi, D. (2009). Information services by SMS texting in an academic library: an experience at the tarbiat moallem university. Journal of library and information science, 3 (5),189- 198.
Cummings, J., Merrill, A. & Borrelli, S. (2010). The use of handheld mobile devices: their impact and implications for library services. Library Hi Tech, 28(1), 22-40.
Herman, S. (2007). SMS reference: keeping up with your clients. The electronic library, 25(4), 401-408.