افرازه، عباس (1384). مدیریت دانش (مفاهیم، مدلها، اندازهگیری و پیادهسازی). تهران: انتشارات دانشگاه امیرکبیر.
حجازی، احمدرضا (1392). بررسی وضعیت موجود مدیریت دانش معاونتهای آموزشی و پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهای ارتقای آن. فصلنامة علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، 2(5).
حسنزاده، محمد (1391). مدیریت دانش: مفاهیم و زیرساختها . تهران: نشر کتابدار.
حسنی، محمد، و سامری، مریم (1392). بررسی اثربخشی سازمانی مدارس متوسطه ناحیه یک شهر ارومیه با استفاده از مدل پارسون،
مدیریت فرهنگ سازمانی، 8 (18).
حمزیی، بهاره (1391). ارائه چارچوبی برای طراحی و اجرای سیستمهای مدیریت دانش از جنبه عوامل کلیدی. پایاننامه کارشناسی آرش، دانشگاه تربیتمعلم. تهران
رابینز، استیفن پی (1991). مبانی رفتار سازمانی. ترجمه علی پارساییان و سید محمد اعرابی (1381). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
داونپورت، تامس اچ و پروساک، لارنس (1379). مدیریت دانش، ترجمه حسین رحمان سرشت. تهران: انتشارات طراحی مهندسی و تأمین قطعات خودرو ایران.
صفـری، ثنـــا (1395). توانمندسازی منابع انسانی، چالش کلیدی در هزاره سوم. تهران: انتشارات آوش.
علاقهبند، علی (1388). مبانی نظری و اصول مدیریت آموزشی (چاپ بیست و یکم) تهران: نشر روان.
قلیچ لی، بهروز (1388). مدیریت دانش (فرایند خلق، تسهیم و کاربرد سرمایه فکری در کسبوکارها). تهران: انتشارات سمت.
لاجوردی، سید جلیل و علیخان بابایی (1386). بررسی عوامل تسهیلکنندة مدیریت دانش در تیمهای کاری.پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران.
هوی، وین و ک، میسکل. ج (1991). مدیریت آموزشی: تئوری، تحقیق و عمل. ترجمه: میر محمد سید عباسزاده (1387) ارومیه: انتشارات دانشگاه ارومیه.
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیکبخت، اکرم (1388). رابطة بین مؤلفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. فصلنامه مدیریت سلامت، 13(42).
Abdullah, R., Selamat, M., Jaafar, A., Abdullah, S. & Sura, S. (2008). An Emprical Study of Knowledge Management System Implementation in Public Higher Learning Institution. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 8)1(, 281-290.
Adhikari, D. R. (2010). Knowledge management in academic institutions. International Journal of Educational Management, 24 (2), 94-104.
Azmi, I. (2010) Legal and ethical issues in knowledge management in Malaysia. computer law & security review, 4(26),61– 71.
Balthazard, Pieer. A. & Cook, Robert. A. (2004). Organizational Culture and Knowledge Management Success: Assessing the Behavior Performance Continuum. Proceedings of The 37 Hawaii International Conference on System Sciences.
Bhatt, G. (2000). Organizing knowledge in the knowledge development cycle. journal of knowledge management, 4(1), 15-26.
Boies, K. (2003). The impact of leadership,teamwork mental models,and affect on team trust and perceived team performance and viability ph.D. the university of western Ontario (canada),161; AAT3409329M
Chatzkel, J. (2000). A Conversation with Hubert Saint-Onge.
Journal of Intellectual Capital, 1(1), Available at:
www.emarald-library.com.
Chen, J., Zhaohui, Z. & Xie, H.Y. (2004). Measuring Intellectual capital. Journal of Intellectual capital, 5)1(,195-212.
Darroch, J. & McNaughton, R. (2002). Examining the link between knowledge management practices and types of innovation. Journal of Intellectual Capital, 3, 210-222.
Davenport, T. & Prusak, L. (2000). Working Knowledge. Harvard Business School Press.
Drucker, P. (1992). Managing for the Future: The 1990s and Beyond. New York: Truman.
Gottschalk, T. H. (1995). Distance Education at a Glance. University of Idaho. Heep://www.uidaho. edu/evo/dist 1. Html (Accessed April 23,2000).
Katz, D. & Kahn, L. (1978). The Social Psychology Of Organizations. Wiley New York.
Lee, H. & Choi, B. (2003). Knowledge Management Enablers, Processes, and Organizational Performance: An Integrative View and Empirical Examination. Journal of Management Information Systems, 20) 1(, 179-2280
- Liao Sh. H., Wu, Ch, Ch. & Tsui, K. (2010). Relationships between knowledge acquisition, absorptive capacity and innovation capabilityan empirical study on Taiwan’s financial and manufacturing industries. Journal of Information Science, 36(1), 19-39.
Montana, P. & Charnov, B. (2008). Management. (4thed). Barrons Educational Series. Hauppauge: NY.
Mumford, M.D. & Licuanan, B. (2004). Leading for innovation: conclusions. issues and directions, The leadership Quarterly, 15 )1(,163-71.
Nonaka, I. & Takeuchi K. (1995). The Knowledge Creating Company: How Japanese companies create the dynamics of innovation. Oxford University Press: Oxford
Politis, j. (2002). Transformation and transactional leadership and organizationa. journal of organizational behavior, 23(4)186-197.
Probst, G., Raub, S. & Romhardet, k. (2002). Managing Knowledge, translated by Ali Hosseini khah.(1388). Tehran: Yastoroon Publications.
Robin.T, (2011). knowledge management and human resource development the 6th Edition. New York.
Todaro, M. P. (2010). Economic Development. European journal of innovation management,7(4), 254.
Sivakumar B. N. & Navaneethakumar, V. (2012). Evaluating the Training Effectiveness among Managers in Manufacturing Industry with Reference to Krishnagiri District. European of Social Sciences. 27(3), 408-416.
Zack, M. (1999). Developing a Knowledge Strategy. California Management Review, 41(3), 25-45.