حاضری، افسانه؛ توکلی زاده راوری، محمد و ابراهیمی، وجیهه (1394). تعیین طبقات اصلی مرتبط با مدیریت دانش در پایگاه وب آوساینس و مطالعة همپوشانی موضوعی آنها. پردازش و مدیریت اطلاعات،30(4)، 1023-997.
خوانساری، جیران (1393). کارگاه آموزشی تأثیر فناوری اطلاعاتی بر کتابخانهها (فایل پاورپوینت).
ریاحی، عارف و موسوی چلک، افشین (1395). بررسی مجلات
کشورهای آسیایی در پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس با تأکید بر جایگاه جمهوری اسلامی ایران. فصلنامة مطالعات دانش شناسی، 2(7)، 18-1.
غلامی، بنفشه و نوروزی، یعقوب (1394). بررسی فرایندهای مدیریت دانش در وبسایت کتابخانههای دیجیتالی ایران. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. (2)31، 377-406.
محمد اسماعیل، صدیقه؛ ریاحی، عارف و صحبتیها، فریبا (1393). ارزیابی کمی و کیفی مجلات ایران در پایگاه استنادی اسکوپوس طی سالهای 2012-2000. مجلة علمسنجی کاسپین، 1(1)، 39-33.
مقدمی، مریم؛ حسنزاده، محمد و شکریان، سعید (1394). مطالعه تولیدات علمی حوزة روانپزشکی در پایگاه اسکوپوس. تصویر سلامت، 6(4)، 66-56.
منصوریان، یزدان (1390). آشنایی با مبانی تحلیل محتوا و کاربردهای آن در پژوهش (فایل پاورپوینت). ارائه شده در کارگاه آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران. تهران: 3/9/1390.
Ahmad, Khurshid (2016). The Perspective of Library and Information Science (LIS) Professionals Toward Knowledge Management in University Libraries. Journal of Information & Knowledge Management. 16(2), 11.
Branin, J (2004). Knowledge management in academic libraries. Journal of Library Administration, 39(4), 41–56.
Cleveland, S. & Ellis, T. J. (2015). Rethinking Knowledge Sharing Barriers: A Content Analysis of 103 Studies. International Journal of Knowledge Management, 11(1), 28-51.
Daland, H. (2016). Managing knowledge in academic libraries are we? Should we? LIBER Quarterly, 26(1), 28–41.
Drucker, P. F. (1999). Knowledge-worker productivity: The biggest challenge. The Knowledge Management Yearbook 2000-2001, 266-299.
Farida, I., Tjakraatmadja, J. H., Firman, A. Basuki, S. (2015). A conceptual model of Open Access Institutional Repository in Indonesia academic libraries: Viewed from knowledge management perspective. Library Management, 36(1,2), 168-181
Franch llacer, A. (2014). Content analysis of publication knowledge networks. Degree in business and administration and management. University of Jaume.
Fteimi, N. & Lehner, f. (2016). Main Research Topics in Knowledge Management: A Content Analysis of ECKM Publications. The Electronic Journal of Knowledge Management, 14(1), 5-17.
Grant, R. M (1996). Toward a knowledge-based theory of the firm. Strategic Management Journal, 17, 109–122.
van Rooi, H. & Snyman, R. (2006). A content analysis of literature regarding knowledge management opportunities for librarians. Aslib Proceedings, 58(3), 261-271.
Islam, Md Anwarul., Agarwal, N. K. & Ikeda, M. (2017). Effect of knowledge management on service innovation in academic libraries. Ifla Journal. June 5, 1-16.
Kogut, B. & Zander, U. (1992). Knowledge of the firm, combinative capabilities, and the replication of technology. Organization Science, 3, 383–397
Loughridge, B. (1999). Knowledge management, librarians and information managers: Fad or future? New Library World, 100(6), 245–253.
Marouf, L (2017). Are academic libraries ready for knowledge management?. The Electronic Library, 35(1), 30-38.
Nahapiet, J. & Ghoshal, S (1998). Social capital, intellectual capital, and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23, 242–266.
Nazim, M. & Mukherjee, B. (2013). Librarians’ perceptions of knowledge management in developing countries: A case with Indian academic libraries, The International Information & Library Review, 45(1-2), 63-76
Nonaka, I. & Takeuchi, H (1995). The Knowledge-creating company: How Japanese companies create the dynamics of innovation. New York, NY: Oxford University Press.
Ponzi, L. & Koenig, M (2002). Knowledge management: Another management fad? Information Research, 8(1), 8–1.
Raju, J (2014). Knowledge and skills for the digital era academic library. Journal of Academic Librarianship, 40(2), 163–170.
Rodrigues, R. S., Taga, V. & dos Passos, M. F. (2016). Research Articles about Open Access Indexed by Scopus: A Content Analysis. Publivatipns, 4(4), 1-14.
Umemoto, K. (2009). How library practitioners view knowledge management in libraries. Library Management, 30(8/9), 643–656.
Ugwu, C. F. (2016). Implications of the perceived factors for knowledge management implementionin federal university libraries in Nigeria. Library Philosophy and Practice (e-journal), 9(2), 1-17.
Uzunboylu, H. & Genc, Z. (2017). Analysis of Documents Published in Scopus Database on Foreign Language Learning Through Mobile Learning: A Content Analysis. Issues Teach. Prof. Dev. 1(19), Supplement 1, 99-107.
Wenjuan, Z., xuezhi, Wu. & Tieqin, Z. )2013(. Progress analysis of library knowledge management research in china based on bibliometrics. Journal of applied science, 13(9), 1484-1488.
Yi, J. (2009). A measure of knowledge sharing behavior: Scale development and validation. Knowledge Management Research & Practice, 7,65–81.