اسلامی هرندی، حسینعلی؛ ذوالفقاری زعفرانی، رشید و جعفری هرندی، رضا (1398). ابعاد و مؤلفههای توانمندسازی روانشناختی مدیران بهمنظور استقرار مدیریت دانش با تکیهبر انگیزه سازمان به روش کیفی. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 5 (4)، 12-40.
برادر، رؤیا؛ کیانی خوزستانی، حسن و گوهری، حمیده (1391). بررسی وضعیت منابع انسانی نهاد کتابخانههای عمومی کشور از نقطهنظر مدیریت دانش. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 18 (2)، 331-355.
بصیریان جهرمی، رضا؛ گرایی، احسان و کوکبی، مرتضی (1397). نقش و جایگاه مستندسازی در مدلهای عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 29 (2)، 117-132.
بیرانوند، علی؛ شعبانی، احمد و محمدی استانی، مرتضی (1396). بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش کتابداران و ارائه مدل پیشبینی رفتار آنها (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی استان فارس). مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 24 (19)، 39-60.
حاجیزینالعابدینی، محسن؛ کوهیرستمی، منصور و موری بختیاری، نگار (1398). بررسی موانع ساختاری و تکنولوژیکی استقرار مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی استان خوزستان. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 5 (3)، 131-154.
خادمیزاده، شهناز؛ فرجپهلو، عبدالحسین و حیدرزاده، اشرف (1398). بررسی مقایسهای وضعیت عوامل مؤثر بر اشتراک دانش در میان اعضای هیئتعلمی دانشکده دامپزشکی و علوم دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 26 (1)، 121-138.
درگاهی حسین؛ اسدی، صدیقه؛ احمدی، بتول و محمودی، محمود (1397). بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و نوآوری سازمانی در کارکنان بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران. بیمارستان، ۱۷ (۱)، 97-108.
رجوعی، مرتضی؛ عربشاهی، معصومه و مغانی، حمیده (1395). رابطه متغیرهای طراحی ساختار سازمانی و اجرای مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی شهر مشهد. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی،22 (1)، 31-52.
زندیان، فاطمه و زادولی خواجه، لیلا (1398). تأثیر زیرساختهای مدیریت دانش و ابعاد بهبود تصمیمگیری مدیران بر مدیریت دانش کارکنان در نهاد کتابخانههای عمومی کشور. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 25 (2)، 319-348.
زیارتی، آزاده (1392).بررسی مدیریت دانش در کتابخانههای وابسته به حوزه علمیه قم براساس مدل بکوویتز و ویلیامز. پایاننامه کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه قم.
سالخورده، محمد؛ رحیمی، صالح و زارع، امین (1398). بررسی موانع اشتراک دانش و راهبردهای ارتقای آن در میان کتابداران کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 26 (ویژهنامه مدیریت دانش)، 276-300.
سلیمانپور، سمیرا؛ فرجپهلو، عبدالحسین و حیدری، غلامرضا (1396). اشتراک دانش و عوامل مؤثر بر آن در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال تحصیلی 94- 93. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 23 (18)، 19-44.
صدیقی، محمود؛ طاهری لاری، مسعود؛ چرابین، مسلم؛ نودهی، حسن و صدیقی، هادی (1396). کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور. مدیریت اطلاعات و دانششناسی، 4 (4)، 11-18.
غفاری، سعید و زینالی، محمدعلی (1396). بررسی زیرساخت فناوری اطلاعات بر پیادهسازی مدیریت دانش در آرشیو دیداری صدا و سیمای مرکز قم. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 4 (2)، 111-136.
غیوری، زینب و برادر، رؤیا (1396). بررسی وضعیت و رابطه بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانههای عمومی کشور. مدیریت اطلاعات و دانششناسی، 4 (4)، 41-52.
قادری سیاهبیدی، ونوس؛ جعفری، مریم و فامیلروحانی، علیاکبر (1395). بررسی رابطه بین فرهنگسازمانی و مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 22 (1)، 95-120.
محمدی استانی، مرتضی؛ شعبانی، احمد و رجاییپور، سعید (1390). امکانسنجی و پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر پایه مدل بکوویتز و ویلیامز. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 1 (1)، 23-44.
مکیزاده، فاطمه و فرزین یزدی، محبوبه (1394). شناسایی ابعاد سیستم مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی و تحلیل تأثیر آن بر توسعه نوآوری (مطالعه موردی: استان یزد). تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 21 (3)، 425-447.
Bukowitz, W. R., & Williams, R. L. (1999). The knowledge management Fieldbook. London: Financial Times Prentice Hall.
Chidambaranathan, K., & Rani, S. B. (2015). Knowledge management and organizational culture in higher educational libraries in Qatar: An empirical study. Library & Information Science Research, 37(4), 363-369.
Evans M. Max; Dalkir, Kimiz & Bidian, Catalin (2014). A holistic view of the knowledge life cycle: The Knowledge Management Cycle (KMC) model. The Electronic Journal of Knowledge Management (EJKM), 12 (2), 85-97.
Evans, M., Dalkir, K., & Bidian, C. (2015). A holistic view of the knowledge life cycle: the knowledge management cycle (KMC) model. The Electronic Journal of Knowledge Management, 12(1), 47.
Koloniari, M., & Fassoulis, K. (2017). Knowledge management perceptions in academic libraries. The journal of academic librarianship, 43(2), 135-142.
Mittal, S., & Kumar, V. (2019). Study of knowledge management models and their relevance in organisations. International Journal of Knowledge Management Studies, 10(3), 322-335.
Mohajan, Haradhan Kumar (2016). A comprehensive analysis of knowledge management cycles. Journal of Environmental Treatment Techniques, 4 (4), 184-200.
Robert, C. A. (2009). Annotation for knowledge sharing in a collaborative environment. Journal of Knowledge Management, 13 (1), 111-119.
Rao, M. K. (2011, March). Application of knowledge management in libraries. In Proceedings of the National Conference on Agricultural Libraries and User Community-2012: Role of Agricultural Libraries in Knowledge Management. ANGRAU, Hyderabad (pp. 1-8).
Teng, S., & Hawamdeh, S. (2002). Knowledge management in public libraries. In ASLIB Proceedings, 45 (3), 188-197.
Turban, Efraim; Leidner, Dorothy; Mclean, Ephraim & Wetherbe, James (2012). Information technology for management, transforming organization in the digital economy. 4th Ed. New Jersey: Wiley.