آزرمجو، هانیه و قاسمی نژاد، یاسر (1395). اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش. پژوهشنامۀبیمه، 29(3)، 125-151.
ابراهیمپور، علیرضا؛ خلیلی، مهدی و رحیمیان، محمود (1392). بررسی رابطه مشتری مداری مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک. نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5
ابراهیمی، مریم (1396). ازریابی آمادگی زنجیره تأمین خودروسازی سایپا برای پیادهسازی سیستم VMI. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
بابایی زکلیکی، محمدعلی) 1392(. بازاریابی بینالمللی. تهران: انتشارات سمت.
دهقان، نبیاله و حسنقلیپور، طهمور (1390). بررسی تغییرات موردنیاز در فرایند بازاریابی شرکتهای تولیدکننده مواد غذایی در جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی و ارائه الگوی مناسب برای صنایع غذایی کشور. ماهنامهتخصصیبازاریابی، 40، 26.
سینایی، حسنعلی بهمن حاجی پور، خدیجه طاهری (1390)، تسهیم دانش در دانشگاه صنعتی شریف: رویکرد سرمایه اجتماعی. نشریه مدیریت دولتی، 3(8) 1-18.
شفیعی رود پشتی، میثم (1397). بازاریابی یکپارچه، چاپ اول، تهران: انتشارات دانش ماندگار عصر.
کلانتری، حبیبالله و طیبی طلوع، احمد (1389). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد. فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی، 9(1)، 109-121.
مقدم، متینه (1398). بازاریابی دیجیتال. تهران: چاپ دوم، انتشارات طاهریان.
De Dreu, C. K. (2017). The importance of Conflict Management and Conflict Issue. Journal of Management, 25(1),110-130.
Eid, R., Truman, M. (2014). The Internet: New International Marketing Issues. Management Research News, 25/12, 2014.
Gundy, G., Ulu soy, G., Kilic, K., & Alpkan, L. (2016). Effects Electronic Marketing on firm performance. Int. Production Economics, 133, 662-676.
Lee, D. H., & Park, C. W. (2007). Conceptualization and measurement of multidimensionality of integrated marketing communications. Journal of Advertising Research, 47(3), 222-236.
Michailova, S., & Husted, K. (2003). Knowledge-sharing hostility in Russian firms. California Management Review, 45, 59- 77.
Mitran, A., & Budacia, A.E. (2015). Gender Differeces in Modeling the Influence of Online Mrketing Communication on Behavioral Intentions. procedia economice and Finance, 27(2015) 567-573.
Organ, V. (2013). drivers of market orientation and performance in service firms. Journal of SERVICES Marketing, 12(1), 39-58.
Paul, G.K. (2012). Small business and entrepreneurial research Metatheories paradigms and prejudice. Journal of International Small Business, 20(2), 185-210.
Prasad, V., kanti, R. k., & Naidu, G. M. (2010). The influence of internet-marketing integration on marketing competencies and export performance. Journal of international marketing, 9(4), 82-110.
Romano Jr, N. C., & Fjermestad, J. (2006). Electronic customer relationship management. Electronic, 3.
Stan, E. (2013) Electronic Marketing, AED economics– osu. Accessed at: www. Agecon. ag.ohio state.edu/programs/e-agbiz.
Teller, C., Kotzab, H., & Grant, D. B. (2012). Improving the execution of supply chain management in organizations. International Journal of Production Economics, 140(2), 713-720.
Tiago, M. T., & Tiago, F. (2012). Revisiting the impact of integrated internet marketing on firms’ online performance: European evidences. Procedia Technology, 5, 418-426.