با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
کتابخانه دانشگاهی
بررسی رابطه هوش هیجانی کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌ بین‌المللی امام خمینی (ره) با کیفیت ارائه خدمات آن

فریده محبی تبار؛ زهره میرحسینی؛ سعید غفاری

دوره 5، شماره 4 ، اسفند 1397، ، صفحه 41-48

https://doi.org/10.30473/mrs.2019.34838.1308

چکیده
  هدف: هدف بررسی رابطة بین هوش‌هیجانی کتابداران دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین وکیفیت خدمات کتابخانه‌های این دانشگاه است. روش‌شناسی تحقیق: روش پژوهش توصیفی و گردآوری داده‌ها از طریق پرسشنامه انجام یافت. یافته‌ها: تحلیل داده‌ها نشان داد میانگین نمرة حداقل سطح مورد انتظار کیفیت خدمات 98/5، حداکثر سطح مورد انتظار خدمات 44/7 و سطح ...  بیشتر