با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
سواد اطلاعاتی
بررسی نقش مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی در پذیرش یادگیری الکترونیک دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی

محمود هوشنگ نژاد؛ علی اکبر عجم؛ خدیجه اعراب شیبانی؛ نسرین آذرهمایون

دوره 5، شماره 4 ، اسفند 1397، ، صفحه 27-39

https://doi.org/10.30473/mrs.2020.44405.1371

چکیده
  هدف: هدف از انجام این پژوهش، بررسی نقش مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی در پذیرش یادگیری الکترونیک دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی فردوس بود. روش پژوهش: روشپژوهشازنوعتوصیفی-همبستگیاست. این تحقیق به روش میدانی باماهیتازنوعپژوهش‌هایکمّیوازنظرهدفازنوع تحقیقاتکاربردیمحسوبمی‌شود. جامعه آماری از دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی فردوس انتخاب ...  بیشتر