با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
تحلیـل تأثیر مدیریت دانش بـر عمـلکـرد صادرات بـا تأکید بـر نقش میانجی نوآوری، مطالعه موردی: شرکت‌های کوچک و متوسط استان اصفهان

پیمان اکبری؛ سیروس محمدی جانبازلوفر

دوره 8، شماره 4 (پیاپی 32) ، بهمن 1400، ، صفحه 1-12

https://doi.org/10.30473/mrs.2022.64327.1520

چکیده
  هدف: هدف از انجام این پژوهش، تحلیل تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد صادرات با تأکید بر نقش میانجی نوآوری می­باشد.روش انجام پژوهش: جامعه آماری این پژوهش تمامی کارکنان شرکت­های کوچک و متوسط استان اصفهان (نامحدود) می­باشد که تعداد (384 نفر) از آن‌ها به روش نمونه­گیری تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفت. ابزار جمع‌آوری داده­ها پرسشنامه ...  بیشتر