اخوان، پیمان، سرخوش، سید مهدی حسینی، منطقی، منوچهر (1392). بررسی رابطه نوآوری باز و موفقیت توسعه محصول جدید، سومین کنفرانس بینالمللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری. ##سعیدا اردکانی، سعید، طالعیفر، رضا، حاتمینسب، سیدحسن، محمدی، فرهنگ (1390). بررسی و رتبهبندی عوامل و مؤلفههای موثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SME واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس)، نشریه تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1): 101-126. ##صفرزاده، حسین، تدین، اعظم، حرمحمدی، مریم (1391). بررسی تأثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی (موردمطالعاتی مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس) ، نشریه طلوع بهداشت، 11(1): 76-86.##معطوفی، علیرضا، تاجدینی، کیهان، آقاجانی، حسنعلی، تاجدینی، کیوان (1389)، نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی، نشریه چشمانداز مدیریت بازرگانی، 4(37): 57-71. ##مانیان، امیر، اصغریزاده، عزتاله، دهقان بنادکی، محمد (1390). نقش مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید پژوهشی پیرامون شرکتهای SME صنعت نرمافزار استان یزد، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 3(8): 133- 150. ##مرادی، محمود؛ ولیپور، محمدعلی؛ یاکیده، کیخسرو؛ صفردوست، عاطیه؛ و عبداللهیان، فرزانه (1392). بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمانها (مورد مطالعاتی: شرکتهای داروسازی و شرکتهای بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران)، نشریه چشمانداز مدیریت بازرگانی، 13 (46): 79- 102. ##یوسفی، احسان، فیضی، جعفر صادق، سلیمانی، محمد (1391). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری (در میان مدیران و کارکنان شرکتهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه)، نشریه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 1(3): 29- 51. ##
Bates, R., & Khasawneh, S. (2005). Organizational learning Culture, learning transfer climate and perceived innovation in Jordanian organizations. International Journal of Training and Development, 9,: 96-109 ##Balachandra, R. , Friar, J. H. (1997). Factors for success in R&D projects and new product innovation: a contextual framework, IEEE Transactions on Engineering Management, 44(3): 276-87. ##Booz. , Allen. , Hamilton. , (1982). New Product Management for 1980s, Booz Allen & Hamilton Inc, New York. ##Carmen Otero-Neira, Martti Tapio Lindman, Marı´a J. Fernandez. (2009). Innovation and performance in SME furniture industries An international comparative case study, Marketing Intelligence & Planning, 27(22): 216-232. ##Court A. W, S. J. Culley et al. , (1997). The Influence of Information Technology in New Product Development: Observations of an Empirical Study of the Access of Engineering Design Information, International Journal of Information Management, 17 (5): 359-375.##Clark K, Chew W. B, Fujimoto T. , (1987). Product development in the world auto industry, Brookings Papers on Economic Activities, 1(3): 729-771.##Cooper R. G, Edgett S. J, Kleinschmidt E. J. , (2004). Benchmarking NPD practices–1, Research Technology Management, 47 (1): 31. ##Cooper R. G. , (1999). From experience: the invisible success factors in product innovation, Journal of Product Innovation and Management, 2(16): 115-133##Clarke A. , (2000). A practical use of key success factors to improve the effectiveness of project management, International Journal of Project Management, 17(3): 139-145. ##Cooper, R. G. , (2000). New product performance: what distinguishes the star products, Australian Journal of Management, 25 (1):17–45. ##Cheng Ling, Tan. and Aizzat Mohd. Nasurdin, (2010). Knowledge Management Effectiveness and Technological Innovation: An Empirical Study in the Malaysian Manufacturing Industry, Journal of Mobile Technologies, Knowledge and Society, 2010 (2010): 1-13. ##Davenport T. , De Long D. , Beers M. , (1998). Successful knowledge management projects, Sloan Management Review, 2: 43-57. ##Darroch, Jenny, (2005). Knowledge management, innovation and firm performance, Journal of Knowledge Management, 9(3): 101-115. ##Dickson, P. R. , (1996). The Static and Dynamic Mechanics of Competition: a Comment on Hunt and Morgan's Comparative Advantage Theory, Journal of Marketing, 60 (4): 102-106. ##Eouropean Commission, (2005). The Measurement of Scientific and Technological Activity: Oslo Manual, OECD. ##Galer, G. and van der Heijden, K. , (1992). The Learning Organization: How Planners Create Organizational Learning, Marketing Intelligence & Planning,10 (6): 5-12. ##Hall, B. H. and J. Mairesse. , (2006). Empirical studies of innovation in the knowledge driven economy, Economics of Innovation and New Technology, 15 )4/5): 296 ##Li T. , Calantone R. J. , (1998). The impact of market knowledge competence on new product advantage: conceptualization and empirical examination, Journal of Marketing, 62 (4): 13– 29. ##Leonard D. , (1990). Wellsprings of Knowledge: building and sustaining the sources of innovation, Boston, MA: Harvard business school press. ##Jie Yang, Mingjie Rui, (2009). Turning knowledge into new product creativity: an empirical study, Industrial Management & Data Systems, 109(9): 1197-1210. ##Minna Saunila, Sanna Pekkola and Juhani Ukko, (2014). The relationship between innovation capability and performance The moderating effect of measurement, International Journal of Productivity and Performance Management, 63(2): 234-249. ##Moorman C. , (1995). Organizational market information processes: cultural antecedents and new product outcomes, Journal of Marketing Research, 32 (3): 318-335. ##Ru-Jen Lin, Rong-Huei Che, Chiu-Yao Ting, (2012). Turning knowledge management into innovation in the high-tech industry, Industrial Management & Data Systems, 112(1): 42-63. ##Song X. M, Weiss Montoya. , (1998). Critical development activities for really new versus incremental products, Journal of Product Innovation Management, 15(2): 124-135. ##Vasant, Desai (2003). Problems and Prospects of Small-Scale Industrial in India, Himalaya Publishing House, 2(12): 225-237.##Urban, G. L. , Hauser. J. R. , (1993). Design and Marketing of New Products, Prentice Hall, New Jersey, Second Edition. ##Yung-Lung Laia, Feng-Jyh Linb, (2012). The Effects of Knowledge Management and Technology Innovation on New Product Development Performance -An Empirical Study of Taiwanese Machine Tools Industry, International Conference on Asia Pacific Business Innovation & Technology Managemt.