اللهی، فورا؛ رستگار، عباسعلی و شفیعی نیکآبادی، محسن (1393). بررسی تأثیر قابلیتهای فرایندی مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری با اثر میانجی فرایند نوآوری در سازمانها با فناوری پیشرفته. فصلنامه مدیریت توسعة فناوری، سال اول، شمارة 4.
امیرخانی، امیرحسین (1384). مدیریت دانش؛ فرایندها و توانا سازها، دومین کنفرانس توسعه منابع انسانی.
حدادیان، محمدامین (1394). بررسی رابطة میانجی مدیریت دانش در نوآوری و کارآفرینی سازمانی مجتمع سپاهای باطری، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجفآباد.
خدیو، آمنه؛ و نصری نصرآبادی، شهره و فلاح، الهام (1393). طراحی سیستم خبره فازی جهت انتخاب راهبرد مدیریت دانش. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، دورة 30، شمارة 1.
رضایی، روح اله؛ صلاحی مقدم، نفیسه و شعبانعلی فمی، حسین (1393). بررسی اثر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز. پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، سال هفتم، شمارة 4.
رضایت، رسول (1394). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: صنایع نساجی شهر اصفهان)، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجفآباد.
سید نقوی، میرعلی و سهرابی، شهلا (1393). الگوی راهبردهای مدیریت دانش متناسب با وظایف مدیریت منابع انسانی و نوع مشاغل (مورد مطالعه شهرداری تهران). پژوهشهای مدیریت عمومی، سال هفتم، شمارة بیست و ششم.
شریفزاده، فتاح و بودلایی، حسن (1387). مدیریت دانش در سازمانهای اداری، تولیدی و خدماتی، تهران: جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی.
صفرزاده، حسین؛ تدین، اعظم و حر محمدی، مریم (1391)، بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس). فصلنامه علمی پژوهشی دانشکده بهداشت یزد، سال یازدهم، شمارة اول.
طالقانی، غلامرضا؛ انواری، علی و افتخاری، لیلا (1391). رابطة بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی در یک شرکت بیمه. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه سابق)، سال بیست و هفتم، شمارة 1.
قربانزاده، احمد؛ فراحی، محمدمهدی و کاظمی، مصطفی (1394). اثر راهبردهای کدگذاری و شخصیسازی مدیریت دانش و نوآوری بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی کاویان)، پایاننامه کارشناسی ارشد، مدیریت اجرایی، دانشگاه فردوسی مشهد.
قلیچ لی، بهروز و اقتصاد، الهام (1394). بررسی نقش مدیریت دانش و نوآوری در عملکرد کسبوکار شرکتهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: مرکز رشد و واحدهای فناوری و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی). فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، سال دوم، شمارة 5.
کیا کجوری، داود و دیلمی، هدا (1391). مطالعه تئوریکی تجربی نقش نوآوری در کارآفرینی سازمانی. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانشبنیان.
مرتضوی، مهدی و منیریان، فرزانه (1394). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان شرکت مخابرات استان همدان). مجله مدیریت توسعه و تحول، شمارة 20.
نیکرفتار، طیبه؛ طالبی، کامبیز و سعیدی آرانی، فاطمه (1394). بررسی رابطة نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی بازاریابی. فصلنامه مدیریت بازرگانی، دورة 7، شمارة 2.
ودادی، احمد و عبدالعلیان، حمیده (1392). بررسی رابطة بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی در منابع انسانی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران. فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، سال چهارم، شمارة 13 (پیاپی 20).
یعقوبی، مریم؛ کریمی، سعید؛ جوادی، مرضیه و نیکبخت، اکرم (1388). رابطة بین مؤلفههای یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در کارکنان بیمارستانهای منتخب شهر اصفهان. مدیریت سلامت، شمارة 13.
Abdi, K. & Amatsennin, A. (2014). Investigating the Impact of Knowledge Management on Organizational Innovation: Conceptual Framework. International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 8(6), 686-691.
Choi, B. & H. Lee (2002). Knowledge Management Strategy And Its Link To Knowledge Creation Process. Expert Systems with applications, 23(3), 173-187.
Fong, S.W. & Choi S (2009). The Process of Knowledge Management in Professional Services Firms in the Construction Industry: A Critical Assessment of Both Theory And Practice. Journal of Knowledge Management, 13(2), 110-126.
Garcia Morales, V., Jimenez Barrionuevo, M. M. & Gutierrez, L. (2012). Transformational leadership influence on organizational performance through organizational learning and innovation. Journal of Business Research, 65.
Gloet, M & Terziovski, M. (2004). Exploring The Relationship Between Knowledge Management Practices And Innovation Performance. Journal Of Manufacturing Technology Management, L5 (5), 402-409.
Greiner, M. E., Bohmann, T. & Krcmar, H. (2007). A strategy for knowledge management. Journal of knowledge management, 11(6), 3-1.
Hou Hong Ng, A., Wai Yip, M., Binti Din, S. & Abu Bakar, N. (2012). Integrated Knowledge Management Strategy: A Preliminary Literature Review. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 57, 209-214.
Hsu, C. H. (2008). Knowledge Sharing Practices as a Facilitating Factor for Improving Organizational Performance through Human Capital: A preliminary Test.
Expert Systems with Applications, 35(3), 1316-1326.
Keskin, H. (2005). The Relationships Between Explicit and Tacit Oriented KM Strategy, and Firm Performance. Journal of American Academy of Business, 7(1).
Kim, T. H., Lee, J.-N., Chun, J. U. & Benbasat, I. (2014), Understanding the effect of knowledge management strategies on knowledge management performance: contingency perspective. Information & Management, 51(4), 398-416.
Krishna, V., Rens, S. & Marting, G. (2003). Supporting Knowledge Strategy in Consulting Organization: Codification, Personalization or Both. 7th Pacific Asia Conference on Information Systems (10- 13 July, Adelaide, South Australia).
Lee, J. (2009). The Effects Of Knowledge Management Strategy Of An Enterprise On The Knowledge Creation Capability Of R&D Team Members And Their R&D Performance. Journal Of Operations Management, 22, 589-607.
Liao, S.H. & Wu, C.C. (2010). System perspective of knowledge management, organizational learning, and organizational innovation. Expert Systems with Applications, 37(2), 1096-1103.
Lubit, R. (2001). Tacit Knowledge And Knowledge Management: The Keys To Sustainable Competitive Advantage. Organizational Dynamics, 29(4), 164-178.
Maaleg Ben Zaied, R., Louati, H. & Affes, H. (2015). The Relationship Between Organizational Innovations, Internal Sources of Knowledge and Organizational Performance. International Journal of Managing Value and Supply Chains, 6(1).
McLean, N. Yang, B. & Zheng, W. (2010). Linking Organizational Culture, Structure, Strategy, And Organizational Effectiveness: Mediating Role Of Knowledge Management. Journal Of Business Research, 63(7), 763-71.
Nicolas, C. L. & Cerdan, A. L. (2011). Strategic Knowledge Management, Innovation and Performance. International Journal of Information Management, doi:10.1016/j.ijinfomgt02.003
Schlegelmilch, B. B. & Penz, E. (2002). Knowledge Management In Marketing. The Marketing Review, 3(1), 5-19.
Ng, A. H. Yip, M. & Bakar, N. A. (2012). Integrated Knowledge Management Strategy: A Preliminary Literature Review. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 57, 209-214.
Oluikpe, P. (2012). Developing a corporate knowledge management strategy. Journal of Knowledge Management, 16(6), 862-878.
Soekijad, M. & Andriessen, E. (2003). Conditions For Knowledge Sharing In Competitive Alliances. European Management Journal, 21(5), 578–587.
Venkitacalam, K., Scheepers, R. & Gibbs, M. (2003). Supporting Knowledge Strategy in Consulting Organizations: Codification, Personalization or Both. 7th Pacific Asia Conference on Information Systems.