با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی در مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389
دوره 1، شماره 2 ، شهریور 1393، ، صفحه 97-108

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین مهارت‌های تفکرانتقادی با سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی سال تحصیلی 1389 می‌باشد. روش: روش پژوهش پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر محدود به تعداد 20 نفر دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری ...  بیشتر

دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود
دوره 1، شماره 2 ، شهریور 1393، ، صفحه 129-134

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، تعیین دیدگاه دانشجویان کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده خود است. روش: روش پژوهش حاضر پیمایشی و از نوع کاربردی و ابزار گردآوری داده‌ها، پرسشنامه محقق ساخته است. یافته‌ها: میانگین کل نمره به دست آمده از پرسشنامه دیدگاه دانشجویان نسبت به رشته تحصیلی (55/27) از ...  بیشتر