دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
کلیدواژهها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 3
بررسی رابطه هوش هیجانی کتابداران کتابخانههای دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره) با کیفیت ارائه خدمات آن
دوره 5، شماره 4 ، اسفند 1397، ، صفحه 41-48
چکیده
هدف: هدف بررسی رابطة بین هوشهیجانی کتابداران دانشگاه بینالمللی امام خمینی قزوین وکیفیت خدمات کتابخانههای این دانشگاه است. روششناسی تحقیق: روش پژوهش توصیفی و گردآوری دادهها از طریق پرسشنامه انجام یافت. یافتهها: تحلیل دادهها نشان داد میانگین نمرة حداقل سطح مورد انتظار کیفیت خدمات 98/5، حداکثر سطح مورد انتظار خدمات 44/7 و سطح ... بیشترتحلیل شکاف خدمات در کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران در سال 1394
دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 77-86
چکیده
هدف: پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران انجام گرفت. روششناسی: روش پژوهش، پیمایشی تحلیلی و ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد لایب کوآل بود. جامعه آماری شامل 46209 نفر اعضای کتابخانهها بودکه با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی و براساس جدول مورگان، تعداد 381 ... بیشتربررسی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال
دوره 1، شماره 4 ، اسفند 1393، ، صفحه 37-49