با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران
بررسی میزان وفاداری اعضای کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پژوهش موردی: کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز

محسن اصغری آق‌گنبد؛ مهدی محمدی؛ جعفر عباداله عموقین

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، تیر 1401، ، صفحه 17-30

https://doi.org/10.30473/mrs.2022.65538.1537

چکیده
  هدف پژوهش: هدف پژوهش حاضر، سنجش میزان وفاداری اعضای کتابخانه‌های عمومی (تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) شهرستان تبریز  با توجه به دیدگاه سیستمی است.روش‌ کار پژوهش : پژوهش حاضر از نوع کاربردی است که به روش توصیفی پیمایشی صورت گرفته است. جامعه آماری آن را  ۴۴۲۷ نفر از کل اعضایی که به عضویت کتابخانه‌های عمومی در آمده‌اند. ...  بیشتر

تجاری سازی دانش
شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها

محسن اعظمی

دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25) ، خرداد 1399، ، صفحه 59-68

https://doi.org/10.30473/mrs.2021.57356.1454

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اثرات بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکت‌های نمایه شده در پورتال مرکز توسعه تجارت الکترونیکی استان کرمانشاه است.  روش‌شناسی پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی، با روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش عبارت از کلیه مدیران شرکت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک که در سایت ...  بیشتر

مدیریت کتابخانه
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

سعید غفاری

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1394، ، صفحه 53-72

چکیده
  هدف: هدف کلی این پژوهش، بررسی میزان به‌کارگیری عوامل تأثیرگذار بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهرقم درقالب مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشد. روش‌شناسی: پژوهش حاضریک مطالعه کاربردی نوع تحقیق پیمایشی - تحلیلی می‌باشد. ابزار گردآوری دادهپرسشنامه محقق است. روایی وپایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برابر ...  بیشتر