دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
کلیدواژهها = مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد مقالات: 3
بررسی میزان وفاداری اعضای کتابخانههای تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی کشور، پژوهش موردی: کتابخانههای عمومی شهرستان تبریز
دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، تیر 1401، ، صفحه 17-30
چکیده
هدف پژوهش: هدف پژوهش حاضر، سنجش میزان وفاداری اعضای کتابخانههای عمومی (تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی کشور) شهرستان تبریز با توجه به دیدگاه سیستمی است.روش کار پژوهش : پژوهش حاضر از نوع کاربردی است که به روش توصیفی پیمایشی صورت گرفته است. جامعه آماری آن را ۴۴۲۷ نفر از کل اعضایی که به عضویت کتابخانههای عمومی در آمدهاند. ... بیشترشناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکتها
دوره 7، شماره 1 (پیاپی 25) ، خرداد 1399، ، صفحه 59-68
چکیده
هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اثرات بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنلاین شرکتهای نمایه شده در پورتال مرکز توسعه تجارت الکترونیکی استان کرمانشاه است. روششناسی پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی، با روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش عبارت از کلیه مدیران شرکتهای دارای نماد اعتماد الکترونیک که در سایت ... بیشتربررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانههای عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
دوره 2، شماره 3 ، آذر 1394، ، صفحه 53-72