آ
-
آرشیو دیجیتال
بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]
-
آرشیو شنیداری
بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]
-
آمیخته های بازاریابی
بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
آموزش مجازی
مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابطکاربر نرم افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]
-
آینده علم اطلاعات و دانششناسی
بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاهی ایران به مهارتها و مسئولیتهای آتی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
آینده علم اطلاعات و دانششناسی
تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسهای بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
ا
-
ابزار جست و جو
مقایسه پایگاههای اطلاعاتی رایگان با پایگاههای اطلاعاتی هزینهبر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جستوجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]
-
ایران
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهرهوری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]
-
ارزیابی نشریات
بررسی وضعیت موجود نشریههای علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بینالمللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]
-
استان آذربایجان غربی
بررسی رابطة بین مؤلفههای کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]
-
استاندارد نشر ایزو
بررسی وضعیت موجود نشریههای علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بینالمللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]
-
اشتغال
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهرهوری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]
-
الگوی تعالی سازمانی
سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]
-
امرالد
مقایسه پایگاههای اطلاعاتی رایگان با پایگاههای اطلاعاتی هزینهبر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جستوجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]
ب
-
بازاریابی
بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
برنامهسازان رادیویی
بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]
-
بهرهوری نیروی کار
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهرهوری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]
-
بهزیستی روانی
اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابلهای دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعهای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]
پ
-
پایگاه اطلاعاتی
مقایسه پایگاههای اطلاعاتی رایگان با پایگاههای اطلاعاتی هزینهبر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جستوجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]
-
پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران
بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
ت
-
تبلیغات کلامی
مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وبسایت کتابخانههای عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی موانع کارآفرینی در رشتهی علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]
-
تصمیمگیری چند معیاره
شناسایی عوامل مؤثر در پیادهسازی موفق مدیریت دانش و دستهبندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
-
تعهد سازمانی
بررسی رابطة بین مؤلفههای کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]
-
تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیمگیری
ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین بهعنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیمگیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]
-
تکنیک دیمتل فازی
شناسایی عوامل مؤثر در پیادهسازی موفق مدیریت دانش و دستهبندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
-
توسعه محصول جدید
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمسآباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]
-
توقعات و انتظارات
بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاهی ایران به مهارتها و مسئولیتهای آتی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
توقعات و انتظارات
تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسهای بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
تولیدات علمی
بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرحهای تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
ج
-
جو سازمانی
بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]
خ
-
خدمات کتابخانهای
بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
د
-
دادهکاوی
کاربردهای دادهکاوی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]
-
دانشجویان دانشگاه رازی
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانههای ارتباط جمعی بر اساس نظریههای ارتباطی رسانهها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]
-
دانشگاه
ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین بهعنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیمگیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]
-
دانشگاه اصفهان
بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرحهای تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
-
دانشگاه پیام نور
مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابطکاربر نرم افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]
-
دانشگاه شهید بهشتی
بررسی وضعیت موجود نشریههای علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بینالمللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]
-
دانشگاه کارآفرین
ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین بهعنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیمگیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]
-
دواج
مقایسه پایگاههای اطلاعاتی رایگان با پایگاههای اطلاعاتی هزینهبر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جستوجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]
ر
-
رابطکاربر
مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابطکاربر نرم افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]
-
رادیو
بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]
-
راهبردهای مقابلهای
اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابلهای دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعهای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]
-
رسانه های ارتباط جمعی
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانههای ارتباط جمعی بر اساس نظریههای ارتباطی رسانهها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]
-
رسانه های خبری
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانههای ارتباط جمعی بر اساس نظریههای ارتباطی رسانهها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]
-
رضایت الکترونیکی
مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وبسایت کتابخانههای عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]
-
رضایت کاربران
سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرمافزار کتابخانهای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]
-
رفتار کارآفرینی سازمانی
سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانههای عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]
-
روابط علّی
ترسیم نقشة روابط علّی عواملِ توسعة ظرفیت دانشگاه کارآفرین بهعنوان مرکز تولید دانش براساس تکنیک آزمایش و ارزیابی تصمیمگیری (DEMATLE) [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 11-24]
ز
-
زنجان
سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانههای عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]
س
-
ساخت و اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی موانع کارآفرینی در رشتهی علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]
-
سازماندهی اطلاعات
مقایسه پایگاههای اطلاعاتی رایگان با پایگاههای اطلاعاتی هزینهبر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جستوجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]
-
سازمان کتابخانه ها
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]
-
ساینس دایرکت
مقایسه پایگاههای اطلاعاتی رایگان با پایگاههای اطلاعاتی هزینهبر از لحاظ نحوه سازماندهی و ابزار جستوجو [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 25-37]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]
-
سیستم اطلاعات
بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانههای مدیریت همایشهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]
-
سیستم اطلاعات مدیریت (MIS)
نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]
-
سیستم کنفرانس
بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانههای مدیریت همایشهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]
-
سنجش عملکرد
سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]
ش
-
شبکههای اجتماعی
مطالعه همکاری علمی و شبکه همتألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانششناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]
-
شبکه های رادیویی
بررسی میزان استفاده از آرشیو دیجیتال صدای جمهوری اسلامی ایران توسط برنامه سازان رادیو [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 81-91]
-
شهر کرمانشاه
سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]
ط
-
طراحی وبسایت
مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وبسایت کتابخانههای عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]
-
طرحهای تحقیقاتی
بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرحهای تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
-
طرحهای تحقیقاتی درون دانشگاهی
بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرحهای تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
ع
-
علم اطلاعات و دانششناسی
اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابلهای دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعهای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
کاربردهای دادهکاوی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی موانع کارآفرینی در رشتهی علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]
-
علم سنجی
بررسی وضعیت تولیدات علمی دانشگاه اصفهان در قالب طرحهای تحقیقاتی درون دانشگاهی دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
-
عوامل موفقیت
شناسایی عوامل مؤثر در پیادهسازی موفق مدیریت دانش و دستهبندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
ف
-
فارغ-التحصیلان دانشگاههای شهر اهواز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی موانع کارآفرینی در رشتهی علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]
-
فرسودگی شغلی
بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]
-
فناوری اطلاعات (IT)
نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهرهوری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]
ک
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرمافزار کتابخانهای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]
-
کتابخانهها
بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارتهای مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]
-
کتابخانهها
کاربردهای دادهکاوی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
کتابخانههای دانشگاهی اهواز
بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]
-
کتابخانههای سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانههای عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]
-
کتابخانههای عمومی
سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]
-
کتابخانههای عمومی
مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وبسایت کتابخانههای عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی رابطة بین مؤلفههای کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]
-
کتابخانههای عمومی
سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانههای عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]
-
کتابخانههای کودکان و نوجوانان
سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرمافزار کتابخانهای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]
-
کتابداران
بررسی رابطة بین مؤلفههای کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]
-
کتابداران
سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانههای عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]
-
کتابداران دانشگاهی
بررسی رابطه بین جو سازمانی با فرسودگی شغلی و رضایت شغلی کتابداران دانشگاهی شهر اهواز [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 83-92]
-
کتابداران و اطلاعرسانان
بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاهی ایران به مهارتها و مسئولیتهای آتی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
کتابداران و اطلاعرسانان
تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسهای بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
کشف دانش
کاربردهای دادهکاوی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]
-
کیفیت تصمیمگیری
نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانههای عمومی استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 61-76]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطة بین مؤلفههای کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی کتابداران کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 63-70]
-
کیفیت سیستم (SQ)
نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]
-
کیفیت سیستم اطلاعاتی (ISQ)
نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]
م
-
مدیران
بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارتهای مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]
-
مدیران کتابخانههای عمومی استان مازندران
بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانههای عمومی استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 61-76]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانههای عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]
-
مدیریت اطلاعات
نقش مدیریت در سیستم اطلاعات دو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت هوا فضای کشور بر کیفیت تصمیمات کاربران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 77-88]
-
مدیریت داده
کاربردهای دادهکاوی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 23-32]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]
-
مدیریت دانش
مطالعه همکاری علمی و شبکه همتألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانششناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]
-
مدیریت دانش
شناسایی عوامل مؤثر در پیادهسازی موفق مدیریت دانش و دستهبندی آنها با استفاده از روش دیمتل فازی (مطالعه موردی: شرکت سرآمدان علم و فناوری سلمانیان فارس) [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 85-96]
-
مدیریت دانش
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمسآباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]
-
مدیریت زمان
بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارتهای مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]
-
مدیریت کیفیت
سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپائی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 45-60]
-
مدیریت محتوا
بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانههای مدیریت همایشهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]
-
مدیریت همایش
بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانههای مدیریت همایشهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]
-
مدیر همایش
بررسی و مقایسۀ امکانات مدیر در سامانههای مدیریت همایشهای علمی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 11-24]
-
مدل 4 پی
بررسی وضعیت کتابخانه پردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهران بر اساس اصول بازاریابی مدل 4 پی. از دیدگاه کاربران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
مدل والتون
بررسی کیفیت زندگی کاری مدیران کتابخانههای عمومی استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 61-76]
-
معنویت درمانی
اثر معنویت درمانی بر بهزیستی روانی و راهبردهای مقابلهای دانشجویان علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعهای مقدماتی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 89-98]
-
مهارتها
بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاهی ایران به مهارتها و مسئولیتهای آتی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
مهارتها
تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسهای بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
مهارتهای ادراکی
بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارتهای مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]
-
مهارتهای انسانی
بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارتهای مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]
-
مهارتهای فنی
بررسی رابطه بین مدیریت زمان و میزان مهارتهای مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 99-108]
-
موانع کارآفرینی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهی موانع کارآفرینی در رشتهی علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 48-61]
-
موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش از دیدگاه کتابداران: موردپژوهش سازمان کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 25-34]
ن
-
نرمافزارهای کتابخانهای
سنجش میزان رضایت کتابداران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان از نرمافزار کتابخانهای این سازمان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 39-48]
-
نشریات علمی
بررسی وضعیت موجود نشریههای علمی دانشگاه شهید بهشتی بر اساس استانداردهای نشر مؤسسه بینالمللی ایزو [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 27-44]
-
نظرسنجی
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانههای ارتباط جمعی بر اساس نظریههای ارتباطی رسانهها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]
-
نظریه های ارتباطی رسانه ها
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به رسانههای ارتباط جمعی بر اساس نظریههای ارتباطی رسانهها [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-26]
-
نقشها
بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاهی ایران به مهارتها و مسئولیتهای آتی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
نقشها
تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسهای بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
نگرش
بررسی نگرش مدیران و کتابداران کتابخانههای دانشگاهی ایران به مهارتها و مسئولیتهای آتی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 35-48]
-
نگرش
تحقق مدیریت دانش با رویکرد مقایسهای بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای استان مازندران بر اساس مدل هیسیگ [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-60]
-
نهادکتابخانههای عمومی
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانههای عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]
-
نهاد کتابخانههای عمومی کشور
سنجش رفتار کارآفرینی سازمانی کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی: مطالعه موردی کارکنان کتابخانههای عمومی استان زنجان [دوره 2، شماره 4، 1394، صفحه 71-81]
-
نوآوری
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمسآباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]
-
نوآوری فرآیند
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعاتی - شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی شمسآباد تهران) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 11-22]
و
-
وبسایتهای کتابخانهای
مطالعه تأثیر کیفیت طراحی وبسایت کتابخانههای عمومی بر تبلیغات کلامی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 97-106]
-
وفاداری کاربران
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانههای عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 53-72]
ه
-
هم تألیفی
مطالعه همکاری علمی و شبکه همتألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانششناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]
-
همجمعی
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و بهرهوری نیروی کار در اقتصاد ایران [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 73-80]
-
همکاری علمی
مطالعه همکاری علمی و شبکه همتألیفی در مقالات مدیریت دانش حوزه علم اطلاعات و دانششناسی از پایگاه وب آوساینس [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 61-74]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مطالعه میزان رضایت مندی دانشجویان مجازی از تعامل با رابطکاربر نرم افزار آموزش مجازی(LMS) دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 75-84]