آ
-
آیتی
بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانههای دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]
-
آینده شغلی
دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه پیامنور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 129-134]
ا
-
اثربخشی
اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]
-
ایران شناسی
تحلیل استنادی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته ایرانشناسی موجود در بنیاد ایرانشناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]
-
ارزیابی
ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانههای دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]
-
ارزیابی کیفی
بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]
-
استان فارس
بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانهای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانههای عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]
-
اصول کتابداری
اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]
-
اضطراب کتابخانهای
بررسی ارتباط اضطراب کتابخانهای و تیپهای شخصیت درونگرا و برونگرا در دانشجویان رشتههای انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]
-
اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور
مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]
-
امانت بین کتابخانهای
بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانهای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانههای عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]
-
انتقال دانش
بررسی میزان تأثیر انگیزانندههای مؤثر بر تسریع روند پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]
-
انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران
بررسی عملکرد انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران از دیدگاه اعضای هیأت مدیره و مسئولین آن [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-86]
-
انگیزانندههای بیرونی
بررسی میزان تأثیر انگیزانندههای مؤثر بر تسریع روند پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]
-
انگیزانندههای درونی
بررسی میزان تأثیر انگیزانندههای مؤثر بر تسریع روند پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]
-
اهواز
تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]
ب
-
بازیابی اطلاعات
تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]
-
برنامه ریزی راهبردی
تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]
-
برنامهریزی راهبردی
برنامهریزی راهبردی در کتابخانه تخصصی پژوهشگاه بینالمللی زلزلهشناسی و مهندسی زلزله بر اساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 84-96]
-
بنیاد ایرانشناسی
تحلیل استنادی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته ایرانشناسی موجود در بنیاد ایرانشناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]
پ
-
پایاننامه
بررسی سیرگرایش موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران بین سالهای 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]
-
پیادهسازی
شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]
-
پیادهسازی مدیریت دانش
بررسی میزان تأثیر انگیزانندههای مؤثر بر تسریع روند پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]
-
پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله
برنامهریزی راهبردی در کتابخانه تخصصی پژوهشگاه بینالمللی زلزلهشناسی و مهندسی زلزله بر اساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 84-96]
ت
-
تیپ شخصیتی
بررسی ارتباط اضطراب کتابخانهای و تیپهای شخصیت درونگرا و برونگرا در دانشجویان رشتههای انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]
-
تحلیل استنادی
تحلیل استنادی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته ایرانشناسی موجود در بنیاد ایرانشناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]
-
تحلیل استنادی
تحلیل استنادی مقالات جمعیتشناسی ایران برای دستهبندی نویسندگان تأثیرگذار و تعیین حوزههای در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]
-
تحلیل اطلاعات
مصورسازی اطلاعات و زمینههای بهکارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]
-
تحلیل سوات
تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]
-
تعامل میان انسان و رایانه
مصورسازی اطلاعات و زمینههای بهکارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]
-
تفکرانتقادی
بررسی رابطه بین مهارتهای تفکرانتقادی در مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]
-
تفکر سیستمی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]
-
تولید علم
تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]
ج
-
جمعیتشناسی ایران
تحلیل استنادی مقالات جمعیتشناسی ایران برای دستهبندی نویسندگان تأثیرگذار و تعیین حوزههای در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]
چ
-
چشمانداز مشترک
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]
-
چکیده ساختار یافته
اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیدهنویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]
-
چکیده ساختار نیافته
اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیدهنویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]
-
چکیدهنویسی
اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیدهنویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]
خ
-
خدمات تحویل مدرک
بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانهای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانههای عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]
-
خدمات کتابخانه
بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]
د
-
دانشجویان رشته علوم تربیتی
اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]
-
دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی
بررسی رابطه بین مهارتهای تفکرانتقادی در مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]
-
دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی
دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه پیامنور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 129-134]
-
دانشگاه اسلو
بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانههای دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]
-
دانشگاه اصفهان
مهارتهای آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]
-
دانشگاه اصفهان
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
-
دانشگاه پیام نور قم
بررسی ارتباط اضطراب کتابخانهای و تیپهای شخصیت درونگرا و برونگرا در دانشجویان رشتههای انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]
-
دانشگاه تهران
بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانههای دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]
-
دانشگاه شیراز
بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]
-
دانشگاه شهید بهشتی
اثربخشی درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری: مورد پژوهی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 78-96]
-
دانشگاه شهید چمران
تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]
-
دانشگاه صنعتی اصفهان
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
-
دانشگاه علامه طباطبایی
بررسی رابطه بین مهارتهای تفکرانتقادی در مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]
-
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مهارتهای آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]
-
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
-
درگیری شغلی
بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]
ر
-
رشته تحصیلی
دیدگاه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه پیامنور محمودآباد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 129-134]
-
رفتار استفاده از اطلاعات
بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]
-
رفتار اطلاع یابی
بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]
-
رفتار اطلاعاتی
بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]
-
رفتار اطلاع جویی
بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]
-
روابط کتابشناختی
بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]
س
-
سامانه مدیریت محتوای نشریات
شناسایی و بررسی مقایسهای امکانات و قابلیتهای بخش همترازخوانی سامانههای مدیریت پایگاه نشریات ملی و بینالمللی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 13-26]
-
سیستمهای اطلاعاتی
شناسایی و بررسی مقایسهای امکانات و قابلیتهای بخش همترازخوانی سامانههای مدیریت پایگاه نشریات ملی و بینالمللی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 13-26]
-
سنجش کارآیی
بررسی عملکرد انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران از دیدگاه اعضای هیأت مدیره و مسئولین آن [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-86]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی رابطه بین مهارتهای تفکرانتقادی در مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ورودی 1389 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 97-108]
ش
-
شرکت پالایش نفت اصفهان
بررسی میزان تأثیر انگیزانندههای مؤثر بر تسریع روند پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان از دیدگاه کارکنان این شرکت [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 26-38]
ط
-
طبقه بندی F.R.B.R
بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]
-
طبقه بندی اسمیراگلیا
بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]
-
طبقه بندی تیلت
بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]
ع
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
تدوین برنامة راهبردی گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه شهید چمران اهواز با استفاده از تحلیل *SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 13-30]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
مصورسازی اطلاعات و زمینههای بهکارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]
-
علماطلاعات و دانششناسی
بررسی سیرگرایش موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران بین سالهای 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]
-
علمسنجی
تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]
-
عملکرد
بررسی عملکرد انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران از دیدگاه اعضای هیأت مدیره و مسئولین آن [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 77-86]
-
عوامل کلیدی
شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]
ف
-
فرایند همترازخوانی
شناسایی و بررسی مقایسهای امکانات و قابلیتهای بخش همترازخوانی سامانههای مدیریت پایگاه نشریات ملی و بینالمللی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 13-26]
-
فرمت کتابشناختی یونی مارک
بررسی میزان توانایی یونی مارک در نشان دادن روابط کتابشناختی از طریق فیلدهای بلوک 4-- [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 31-40]
-
فعالیتهای آموزشی
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
-
فعالیتهای پژوهشی
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
ک
-
کتابخانة آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)
بررسی وضعیت خدمات ارائه شده در کتابخانه و مرکز اسناد آستان مقدس احمدی و محمدی شاه چراغ(ع) بر مبنای مدل تحلیل شکاف لیب کوال [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-96]
-
کتابخانه
بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]
-
کتابخانه عمومی
بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانهای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانههای عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]
-
کتابخانه های تخصصی
برنامهریزی راهبردی در کتابخانه تخصصی پژوهشگاه بینالمللی زلزلهشناسی و مهندسی زلزله بر اساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 84-96]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی ارتباط اضطراب کتابخانهای و تیپهای شخصیت درونگرا و برونگرا در دانشجویان رشتههای انسانی دانشگاه پیام نور استان قم [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 61-74]
-
کتابخانههای دانشگاهی
مهارتهای آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]
-
کتابخانههای دانشگاه بوعلی
ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانههای دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]
-
کتابداران
مهارتهای آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]
-
کتابداران
بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]
-
کتابداران دانشگاهی
بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانههای دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]
-
کتابداری و اطلاعرسانی
بررسی سیرگرایش موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران بین سالهای 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]
-
کتابداری و اطلاعرسانی
تحلیل محتوای دو دهه پژوهش در حوزۀ بازیابی اطلاعات [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 69-76]
-
کتابهای الکترونیکی
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
-
کیفیت خدمات
بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 37-49]
گ
-
گرایش موضوعی
بررسی سیرگرایش موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران بین سالهای 1384 تا 1390 [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 75-88]
-
گرایش موضوعی
تحلیل استنادی مقالات جمعیتشناسی ایران برای دستهبندی نویسندگان تأثیرگذار و تعیین حوزههای در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]
م
-
مآخذ پایاننامهها
تحلیل استنادی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته ایرانشناسی موجود در بنیاد ایرانشناسی طی سال های 1385-1391 [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 41-56]
-
مجلات کتابداری و اطلاعرسانی
اهمیت رعایت معیارهای استاندارد چکیدهنویسی در مقالات چاپ شده در مجلات [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 109-116]
-
مدیران و کارشناسان ارشد
شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]
-
مدیریت اطلاعات
مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]
-
مدیریت اطلاعات آکادمیک
مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]
-
مدیریت اطلاعات شخصی
مدیریت اطلاعات شخصی آکادمیک: بررسی موردی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 97-106]
-
مدیریت دانش
شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]
-
مدیریت کتابخانه
ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانههای دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]
-
مدیریت کیفیت جامع
ارزیابی وضعیت مدیریت کتابخانههای دانشگاه بوعلی سینا همدان بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 52-60]
-
مدل بکوویتز و ویلیامز
شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]
-
مدلهای ذهنی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]
-
مرکز اسناد آستان قدس رضوی
شناسایی عوامل کلیدی توانمندساز در پیادهسازی مدیریت دانش در مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 75-83]
-
مشارکت کاری
بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]
-
مصورسازی
مصورسازی اطلاعات و زمینههای بهکارگیری آن در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 97-111]
-
مهارتهای آموزشی
مهارتهای آموزشی کتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 120-126]
-
مهارتهای فناوری اطلاعات
بررسی تطبیقی آشنایی با مهارتهای فناوری اطلاعات: کتابداران کتابخانههای دانشگاه تهران و دانشگاه اسلو [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 107-119]
ن
-
نیاز اطلاعاتی
بررسی جنبه های چهارگانه رفتار اطلاعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در مواجهه با منابع اطلاعاتی پیوسته [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-74]
-
نقشه علمی
تحلیل استنادی مقالات جمعیتشناسی ایران برای دستهبندی نویسندگان تأثیرگذار و تعیین حوزههای در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]
ه
-
هماستنادی
تحلیل استنادی مقالات جمعیتشناسی ایران برای دستهبندی نویسندگان تأثیرگذار و تعیین حوزههای در حال ظهور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 27-36]
-
همکاری بین کتابخانهای
بررسی موانع تأثیرگذار بر اجرای امانت بین کتابخانهای و خدمات تحویل مدرک در کتابخانههای عمومی استان فارس از دیدگاه مدیران و کتابداران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 50-61]
-
هوش اخلاقی
بررسی رابطه هوش اخلاقی و مشارکت کاری کتابداران دانشگاهی شهر تهران [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 62-68]
-
هیئت علمی.
بررسی میزان و نحوه بکارگیری کتابهای الکترونیکی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 13-25]
ی
-
یادگیری تیمی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]
-
یادگیری سازمانی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 117-128]