آ
-
آزمون فریدمن
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]
-
آموزش عالی
بررسی میزان کاربست مؤلفههای الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]
-
آموزش های دانشگاهی
بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
ا
-
ارزیابی عملکرد
استفاده از روش بازخورد 360 درجه برای ارزیابی عملکرد کتابداران دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 21-32]
-
ارزشیابی پژوهش
به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]
-
ارزشیابی پژوهشگر
به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]
-
ارزشیابی دانشگاهها
به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]
-
اساتید
ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]
-
استراتژی شخصیسازی
بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصیسازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]
-
اسیدهایچرب امگا-3
تحلیل محتوای مقالات علمی منتشر شده حوزه غنیسازی تخم مرغ با اسیدهای چرب امگا- 3 طی سالهای2003-2013 [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 75-82]
-
اعضای هیأت علمی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاههای مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]
-
الگوی سیبرنتیک
بررسی میزان کاربست مؤلفههای الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]
ب
-
بازخورد 360 درجه
استفاده از روش بازخورد 360 درجه برای ارزیابی عملکرد کتابداران دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 21-32]
-
برنامهریزی راهبردی
برنامه راهبردی در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]
-
بهسازی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاههای مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]
پ
-
پایه ی ابتدایی
سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]
-
پژوهانه
گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیبشناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]
ت
-
تاریخچۀ وبمعنایی
کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
تبریز
ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]
-
تحلیل شبکه اجتماعی
مطالعه هم استنادی پروانههای ثبت اختراع در حوزه خالصسازی و بازیابی ترکیبات هیدروکربنی از سامانه USPTO [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 25-36]
-
تحلیل شکاف
تحلیل شکاف خدمات در کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات علمی منتشر شده حوزه غنیسازی تخم مرغ با اسیدهای چرب امگا- 3 طی سالهای2003-2013 [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 75-82]
-
تخممرغ
تحلیل محتوای مقالات علمی منتشر شده حوزه غنیسازی تخم مرغ با اسیدهای چرب امگا- 3 طی سالهای2003-2013 [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 75-82]
-
ترکیبات هیدروکربنی
مطالعه هم استنادی پروانههای ثبت اختراع در حوزه خالصسازی و بازیابی ترکیبات هیدروکربنی از سامانه USPTO [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 25-36]
-
تنکابن
بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
-
تهران-کتابخانههای عمومی
بررسی خدمات ویژه در کتابخانههای عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 97-106]
-
تهران-کتابخانههای عمومی
ارزیابی عملکرد کتابخانههای دانشگاه پیام نور واحد قم براساس مدل SWOT [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 107-126]
چ
-
چارچوب توصیف منبع
وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]
خ
-
خدمات ویژه
بررسی خدمات ویژه در کتابخانههای عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 97-106]
-
خدمات ویژه
ارزیابی عملکرد کتابخانههای دانشگاه پیام نور واحد قم براساس مدل SWOT [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 107-126]
-
خلاقیت
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاههای مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]
-
خلاقیت
سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگیهای شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]
-
خلاقیت سازمانی
بررسی ارتباط بین سواد اطلاعاتی کارکنان و خلاقیت سازمانی(مطالعه موردی: شرکت سیمکات آذربایجان) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 33-47]
د
-
دانش
سنجش میزان به کارگیری مؤلفههای مدیریت دانش در سازمان بازرسی کل کشور [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-76]
-
دانشگاه پیام نور
بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
-
دانشگاه پیام نور
سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]
-
دانشگاه پیام نور
تحلیل محتوایی و ساختاری وبسایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاههای جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
دانشگاه تهران.
دیداریسازی شبکه هم تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
دانشگاه خوارزمی
برنامه راهبردی در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]
-
دانشگاه شاهد
گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیبشناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیبشناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]
-
دانشگاه علوم پزشکی تیپ 1
ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
بررسی میزان کاربست مؤلفههای الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]
-
دانشگاههای مجری آموزش از دور
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاههای مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]
-
دگردیسی اطلاعات
دگردیسی اطلاعات در کتابخانههای عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]
ر
-
راهبردهای کدگذاری
بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصیسازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]
-
رتبه بندی
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]
-
ریسرچگیت
تأثیر شاخصهای ریسرچگیت بر افزایش میزان استناد مقالههای برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]
-
رضایت شغلی
بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانههای عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]
-
روش های آماری
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]
ز
-
زبان هستی شناسی وب
وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]
س
-
سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران
بررسی خدمات ویژه در کتابخانههای عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 97-106]
-
سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران
ارزیابی عملکرد کتابخانههای دانشگاه پیام نور واحد قم براساس مدل SWOT [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 107-126]
-
سازمان کارآفرین
بررسی ارتباط سیستم فرایند مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: پژوهشکدۀ علم و فناوری دفاعی منتخب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 79-96]
-
سرقت ادبی
ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]
-
سرقت علمی
سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]
-
سطح خوانایی
سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی ارتباط بین سواد اطلاعاتی کارکنان و خلاقیت سازمانی(مطالعه موردی: شرکت سیمکات آذربایجان) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 33-47]
ش
-
شاخص اچ
به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]
-
شاخصهای استنادی
تأثیر شاخصهای ریسرچگیت بر افزایش میزان استناد مقالههای برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]
-
شاخصهای آلتمتریکس
تأثیر شاخصهای ریسرچگیت بر افزایش میزان استناد مقالههای برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]
-
شبکه اجتماعی
دیداریسازی شبکه هم تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
شبکه هم تألیفی
دیداریسازی شبکه هم تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
شرکت سیمکات آذربایجان
بررسی ارتباط بین سواد اطلاعاتی کارکنان و خلاقیت سازمانی(مطالعه موردی: شرکت سیمکات آذربایجان) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 33-47]
-
شمای چارچوب توصیف منبع
وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]
ص
-
صداقت
سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]
ط
-
طیفسنجی سال انتشار مآخذ
کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
ع
-
علم سنجی
دیداریسازی شبکه هم تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
علمسنجی
کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصیسازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]
-
عناصر ساختاری
تحلیل محتوایی و ساختاری وبسایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاههای جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
عناصر محتوایی
تحلیل محتوایی و ساختاری وبسایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاههای جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]
ف
-
فرسودگی شغلی
بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانههای عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]
-
فرمول فلش /دیانی
سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]
-
فرمول گانینگ / دیانی
سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]
-
فناوری اطلاعات
بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
-
فناوریهای اطلاعاتی
دگردیسی اطلاعات در کتابخانههای عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]
ک
-
کتابخانه دیجیتال
تحلیل محتوایی و ساختاری وبسایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاههای جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
کتابخانه عمومی مرکزی تبریز
ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]
-
کتابخانه مرکزی
ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]
-
کتابخانه مرکزی
برنامه راهبردی در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]
-
کتابخانههای دانشگاهی
برنامه راهبردی در کتابخانههای مرکزی دانشگاهی: موردپژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 61-73]
-
کتابخانههای دانشگاهی کرمان
استفاده از روش بازخورد 360 درجه برای ارزیابی عملکرد کتابداران دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 21-32]
-
کتابخانههای عمومی
دگردیسی اطلاعات در کتابخانههای عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانههای عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]
-
کتابخانههای عمومی
تحلیل شکاف خدمات در کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]
-
کتابدار
ارزیابی نقش کتابداران در همکاری با اساتید برای پیشگیری از سرقت ادبی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 49-59]
-
کتابداران
دگردیسی اطلاعات در کتابخانههای عمومی و نقش کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 37-57]
-
کتابداران
بررسی ابعاد فرسودگی شغلی و رابطه آن با رضایت در کتابداران کتابخانههای عمومی سیستان و بلوچستان [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 59-68]
-
کیفیت خدمات
تحلیل شکاف خدمات در کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]
-
کیفیت خدمات عمومی
ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]
-
کنترل و نظارت
سنجش میزان به کارگیری مؤلفههای مدیریت دانش در سازمان بازرسی کل کشور [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-76]
گ
-
گراندد تئوری
به کارگیری شاخص اچ در ارزشیابی پژوهش و پژوهشگر؛ آری یا نه؟ [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 11-24]
ل
-
لایب کوآل
تحلیل شکاف خدمات در کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]
-
لایب کوال (مدل)
ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 75-84]
م
-
مجلات علمی پژوهشی علوم ورزشی
دیداریسازی شبکه هم تألیفی مجلات علمی پژوهشی فارسی حوزه علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
مدیریت پژوهش
گرنت: تحلیل، ارزیابی و آسیبشناسی؛ مطالعه موردی در دو دانشگاه شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 63-74]
-
مدیریت دانش
سنجش میزان به کارگیری مؤلفههای مدیریت دانش در سازمان بازرسی کل کشور [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 69-76]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاههای مجری آموزش از دور [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 11-19]
-
مدیریت دانش
وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر راهبردهای کدگذاری و شخصیسازی دانش بر نوآوری و عملکرد ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 33-50]
-
مدیریت دانش
سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگیهای شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]
-
مدیریت دانش
بررسی ارتباط سیستم فرایند مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: پژوهشکدۀ علم و فناوری دفاعی منتخب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 79-96]
-
مدیریت دانشکده
بررسی میزان کاربست مؤلفههای الگوی سیبرنتیک در مدیریت دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در بازة زمانی 1396-1395 [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 11-19]
-
مقاله پراستناد
تأثیر شاخصهای ریسرچگیت بر افزایش میزان استناد مقالههای برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]
-
مقاله داغ
تأثیر شاخصهای ریسرچگیت بر افزایش میزان استناد مقالههای برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]
-
موانع فناورانه
بررسی موانع استفاده از فناوری اطلاعات درآموزش دانشجویان دانشگاه پیام نور: مورد مطالعه واحد تنکابن [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 11-20]
ن
-
نرم افزار .SPSS
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر تجاری سازی محصولات دانش بنیان جهت صادرات [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 21-35]
-
نگرش
سرقت علمی ازدیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورمشهد [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 87-96]
-
نهادکتابخانههای عمومی
تحلیل شکاف خدمات در کتابخانههای عمومی زیر نظر نهاد کتابخانههای عمومی شهر تهران در سال 1394 [دوره 3، شماره 1، 1395، صفحه 77-86]
-
نوآوری سازمانی
بررسی ارتباط سیستم فرایند مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی مطالعه موردی: پژوهشکدۀ علم و فناوری دفاعی منتخب [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 79-96]
-
نوشته های فارسی
سنجش میزان خوانایی نوشته های فارسی بخش «بیشتر بدانیم قرآن پایه دوم، سوم وچهارم ابتدایی» براساس فرمول های «فلش/دیانی» و«گانینگ/دیانی» [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 85-92]
و
-
وب آو ساینس
تأثیر شاخصهای ریسرچگیت بر افزایش میزان استناد مقالههای برتر پزشکی بالینی وب آو ساینس: مقایسه مقالات پژوهشگران ایران و ترکیه [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 83-93]
-
وبسایت
تحلیل محتوایی و ساختاری وبسایت کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور و مقایسه با کتابخانه-های دانشگاههای جامع ایران [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 51-68]
-
وب معنایی
وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]
-
وبمعنایی
کشف سیر تحوّل در حوزۀ «وب معنایی» با رویکرد نوین RPYS [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
ویژگیهای شخصیتی
سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگیهای شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]
ه
-
هستی شناسی
وب معنایی و کاربرد آن در مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 21-32]
-
هم استنادی پروانههای ثبت اختراع
مطالعه هم استنادی پروانههای ثبت اختراع در حوزه خالصسازی و بازیابی ترکیبات هیدروکربنی از سامانه USPTO [دوره 3، شماره 2، 1395، صفحه 25-36]
-
هوش هیجانی
سنجش ارتباط بین هوش هیجانی و میزان خلاقیت براساس ویژگیهای شخصیتی (دانشجویان کتابخانة مرکزی دانشگاه تهران) [دوره 3، شماره 4، 1395، صفحه 69-78]