آ
-
آکادمیا
ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیشبینی مؤلفهی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]
-
آموزش هوش هیجانی
کارآمدی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و درگیری شغلی در دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 51-62]
ا
-
ابزار ارزیابی کیفیت وبسایتها (دبلیو. کیو. ای. تی.)
ارزیابی وبسایتهای فدراسیونهای ورزشی ایران بر اساس WQET [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 63-76]
-
ابزار پیشنهاددهنده
مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]
-
اثر استنادی
کدام ویژگیها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیستشناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
-
اثربخشی سازمانی
تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]
-
اداره آموزشوپرورش
تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراکگذاری دانش میان کارکنان اداره آموزشوپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]
-
ارزیابی
کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
ارزیابی پژوهش
تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]
-
ارزیابی تأثیر
نیمرخ فعالیتهای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچگیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]
-
استناد
بررسی یو.آر.الهای استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]
-
استناد اینترنتی
بررسی یو.آر.الهای استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]
-
اسکوپوس
ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]
-
اشتراکگذاری دانش
تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراکگذاری دانش میان کارکنان اداره آموزشوپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]
-
اطلاعات
سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]
-
اطلاعات الکترونیکی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]
-
اعضای هیأت علمی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]
-
انتشار یافتههای علمی
ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
ب
-
بازیابی اطلاعات
مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]
-
بیرجند
تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]
پ
-
پژوهش
تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]
-
پیشبینی استنادات
کدام ویژگیها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیستشناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
ت
-
تحلیل استنادی
بررسی یو.آر.الهای استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]
-
تحلیل استنادی
تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]
-
تحلیل استنادی
کیفیت مقالههای بینالمللی دانشگاه اصفهان طی سالهای 2006-2015 [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 31-40]
-
ترویج کتابخوانی
بررسی تأثیر فعالیت های ترویج کتابخوانی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش میزان انگیزه مطالعه [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 91-98]
-
توانمندسازی روانشناختی
بررسی سبکهای اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباطسنجی آن با توانمندسازی روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
ج
-
جستجو
مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]
خ
-
خدمات پشتیبانی
بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیشبینی مؤلفهی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]
-
خلاقیت
بررسی سبکهای اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباطسنجی آن با توانمندسازی روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
د
-
دانش آموزان
بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاههای شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]
-
دانشآموزان دوره اول متوسطه
تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]
-
دانشجویان
بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیشبینی مؤلفهی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]
-
دانشجویان
بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاههای شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]
-
دانشگاه
سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]
-
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
نیمرخ فعالیتهای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچگیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]
-
دانشگاه اصفهان
کیفیت مقالههای بینالمللی دانشگاه اصفهان طی سالهای 2006-2015 [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 31-40]
-
دانشگاه اصفهان
رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه های دانشگاه های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]
-
دانشگاه جندیشاپور
بررسی مهارتهای کارآفرینی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای جندی شاپور و شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 19-30]
-
دانشگاه شیراز
سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]
-
دانشگاه صنعتی ارومیه
بررسی وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه صنعتی ارومیه با استفاده از رویکرد EFQM [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-26]
-
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه های دانشگاه های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]
-
درگیری شغلی
کارآمدی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و درگیری شغلی در دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 51-62]
-
دگرسنجی
نیمرخ فعالیتهای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچگیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]
-
دگرسنجه
ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]
ر
-
راهبردهای مدیریت منابع. کیفیت خدمات
بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی فراگیران آموزش الکترونیکی در پیشبینی مؤلفهی راهبردهای مدیریت منابع یادگیری آنان [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 27-38]
-
ریسرچگیت
ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]
-
ریسرچگیت
نیمرخ فعالیتهای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچگیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]
-
رفتار مدنی شهروندی
رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه های دانشگاه های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]
-
روش کیفی
تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]
ز
-
زیستشناسی سلولی
کدام ویژگیها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیستشناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
س
-
سایبرنتیک
بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 41-52]
-
سازمانهای پژوهشی و فناوری
تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]
-
سازمانهای صنعتی
بررسی نقش برگزاری کارگاههای آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]
-
سبک اثربخشی مدیران
بررسی سبکهای اثربخشی مدیران در ایجاد خلاقیت و ارتباطسنجی آن با توانمندسازی روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 63-74]
-
سبک رهبری
تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]
-
سیستم اطلاعات مدیریت
جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]
-
سواد اطلاعاتی
سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]
-
سواد اطلاعاتی
سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]
ش
-
شبکه اجتماعی
ارزیابی شاخص های آلتمتریک دانشگاه های علوم پزشکی ایران در شبکه های اجتماعی علمی ریسرچ گیت و آکادمیا [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 23-30]
-
شبکههای اجتماعی علمی
نیمرخ فعالیتهای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در شبکه اجتماعی علمی «ریسرچگیت» با رویکرد دگرسنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 11-22]
-
شرکت فولاد مبارکه اصفهان
بررسی نقش برگزاری کارگاههای آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]
-
شش مهارت بزرگ
سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]
ع
-
عدالت سازمانی
رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه های دانشگاه های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]
-
علم سنجی
تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]
-
علوم کامپیوتر
تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]
-
عملکرد
مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]
ف
-
فضایمجازی
تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]
ک
-
کارکنان
تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]
-
کارگاههای آموزشی
بررسی نقش برگزاری کارگاههای آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
بررسی تأثیر فعالیت های ترویج کتابخوانی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش میزان انگیزه مطالعه [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 91-98]
-
کتابخانه دانشگاهی
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]
-
کتابخانه دانشگاهی
جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]
-
کتابداران
رابطه عدالت سازمانی و رفتار مدنی سازمانی کتابداران کتابخانه های دانشگاه های اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 11-18]
-
کتابداران
بررسی مهارتهای کارآفرینی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای جندی شاپور و شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 19-30]
-
کتابسنجی
کدام ویژگیها ارتباط بیشتری با تعداد استنادات آتی مقالات مروری زیستشناسی سلولی دارند؟ [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
-
کیفیت پژوهش
کیفیت مقالههای بینالمللی دانشگاه اصفهان طی سالهای 2006-2015 [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 31-40]
-
کیفیت خدمات کتابخانه
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سرمایه اجتماعی دانشجویان این دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 53-62]
-
کیفیت وبسایتها
ارزیابی وبسایتهای فدراسیونهای ورزشی ایران بر اساس WQET [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 63-76]
-
کلاهبرداری اینترنتی
ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
-
کلیدواژهها: اعضای هیئت علمی
سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران براساس شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 31-40]
م
-
مجلات ربوده شده
ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
-
مجلات معتبر
ارائه رویکردی به منظور شناسایی مجلات ربوده شده با استفاده از الگوریتمهای درخت تصمیم [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
-
مدیریت اطلاعات
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]
-
مدیریت اطلاعات شخصی
بررسی وضعیت مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 63-74]
-
مدیریت پژوهش
تبیین سبک رهبری و مدیریت پژوهش در دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: استان تهران [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 75-90]
-
مدیریت تعارض
کارآمدی آموزش هوش هیجانی بر مدیریت تعارض و درگیری شغلی در دانشجویان رشته اطلاعات و دانش شناسی [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 51-62]
-
مدیریت دانش
تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراکگذاری دانش میان کارکنان اداره آموزشوپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]
-
مدیریت دانش
بررسی وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه صنعتی ارومیه با استفاده از رویکرد EFQM [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-26]
-
مدیریت دانش
بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 41-52]
-
مدیریت دانش
کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
مدیریت دانش
تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]
-
مدیریت کتابخانه
جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]
-
مدل آیزنبرگ و برکویتز
سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]
-
مدل تعالی سازمانی
بررسی وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه صنعتی ارومیه با استفاده از رویکرد EFQM [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 11-26]
-
مدل شرون لاوسون
کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
-
مدل معادلات ساختاری
تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند اشتراکگذاری دانش میان کارکنان اداره آموزشوپرورش استان مازندران با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 19-32]
-
مراکز آموزش عالی
تبیین قابلیت های مدیریت دانش در ارتباط با اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور) [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 77-92]
-
میزان مطالعه
تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]
-
مشهد
بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاههای شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]
-
مطالعه
بررسی تأثیر فعالیت های ترویج کتابخوانی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افزایش میزان انگیزه مطالعه [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 91-98]
-
مطالعه
بررسی نقش عوامل فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در مطالعه غیردرسی دانش آموزان و دانشجویان دانشگاههای شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 33-40]
-
مطالعه غیردرسی
تأثیر فضای مجازی بر میزان مطالعه غیردرسی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر بیرجند [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 93-105]
-
مقالات ایرانی نمایهشده در آی.اس.آی علم اطلاعات
بررسی یو.آر.الهای استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]
-
مهارتهای سواد اطلاعاتی
بررسی نقش برگزاری کارگاههای آموزشی در توسعه سواد اطلاعاتی متخصصین رشته برق در شرکت فولاد مبارکه اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 41-50]
-
مهارتهای ششگانه
سنجش سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدل آیزنبرگ و برکویتز [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 49-62]
-
مهارتهای کارآفرینی
بررسی مهارتهای کارآفرینی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای جندی شاپور و شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 19-30]
-
موتورهای جستجو
مقایسه عملکرد ابزار پیشنهاد دهنده در موتور جستجوی گوگل، یاهو و بینگ [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 75-96]
-
موفقیت
کاربرد مدل شرون لاوسون جهت ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]
ن
-
نرم افزار کتابخانهای
جایگاه سامانه اطلاعات مدیریت در کتابخانه ها [دوره 4، شماره 2، 1396، صفحه 39-48]
-
نیمعمر
بررسی یو.آر.الهای استنادشده در مقالات ایرانی علم اطلاعات [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 75-88]
-
نهاد کتابخانههای عمومی کشور
بررسی وضعیت و رابطۀ بین مدیریت دانش و ابعاد سایبرنتیک در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 4، شماره 4، 1396، صفحه 41-52]
و
-
وبسایتهای فدراسیونهای ورزشی ایران
ارزیابی وبسایتهای فدراسیونهای ورزشی ایران بر اساس WQET [دوره 4، شماره 3، 1396، صفحه 63-76]
ه
-
همکاری بین المللی
تحلیل جایگاه جهانیِ ایران در پژوهش های علوم کامپیوتر با بکارگیری فنون علم سنجی [دوره 4، شماره 1، 1396، صفحه 59-74]